TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biuro nie spełniło warunków umowy - trzeba złożyć reklamację

Wielu turystów jest już po wakacyjnym wypoczynku. Wiele osób zapewne ma zastrzeżenia do wykupionej wycieczki. Mają wtedy prawo złożyć reklamację dla biura podróży.


Najlepiej jest zrobić to jeszcze podczas trwania pobytu u rezydenta lub pilota wycieczki - poinformowała Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Biuro turystyczne ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 30 dni po zakończeniu pobytu - jeśli reklamację była składana na miejscu - lub od chwili jej złożenia po powrocie. Dokument powinien zawierać datę i miejsce jej złożenia oraz dokładny opis nieprawidłowości.

Ważne też, aby wiedzieć ile czasu po zakończeniu pobytu ma się na złożenie reklamacji. Zdarza się, że na złożenie skargi pozostaje dzień lub dwa. Wszelkie ważne informacje znajdują się w warunkach ogólnych umowy.

Warto jeszcze podczas pobytu udokumentować, na przykład zdjęciem, wszelkie nieprawidłowości, które zamierzamy reklamować - radzą eksperci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Biuro warunki umowy reklamacja złożyć reklamację wycieczki biura podróży Małgorzata Cieloch w biurze turystycznym jak do turystyczne reklamacji na reklamacje ile czasu złożenie turystycznego




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję