Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Biuro nie spełniło warunków umowy - trzeba złożyć reklamację
Wielu turystów jest już po wakacyjnym wypoczynku. Wiele osób zapewne ma zastrzeżenia do wykupionej wycieczki. Mają wtedy prawo złożyć reklamację dla biura podróży.
Najlepiej jest zrobić to jeszcze podczas trwania pobytu u rezydenta lub pilota wycieczki - poinformowała Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Biuro turystyczne ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 30 dni po zakończeniu pobytu - jeśli reklamację była składana na miejscu - lub od chwili jej złożenia po powrocie. Dokument powinien zawierać datę i miejsce jej złożenia oraz dokładny opis nieprawidłowości.
Ważne też, aby wiedzieć ile czasu po zakończeniu pobytu ma się na złożenie reklamacji. Zdarza się, że na złożenie skargi pozostaje dzień lub dwa. Wszelkie ważne informacje znajdują się w warunkach ogólnych umowy.
Warto jeszcze podczas pobytu udokumentować, na przykład zdjęciem, wszelkie nieprawidłowości, które zamierzamy reklamować - radzą eksperci.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Nowy kompleks hotelowy w Chorwacji
GPS pomocny podczas turystycznych wędrówek
LOT stracił 280 mln zł na umowach paliwowych
Przewodnicy z województwa podkarpackiego
Niemcy: w zimie nocleg w luksusowych hotelach za pół ceny
Air France chce zapobiegać pedofilii
Korespondencyjny kurs na pilota wycieczek
USA: prowizje źródłem połowy zysku biur podróży?
W McDonalds rusza telewizja testowa
Wieliczka: "Moja przygoda w Muzeum"
Trwają poszukiwania turysty w Beskidach
Kingplace nie kupi brytyjskich linii Silverjet