Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Biuro nie spełniło warunków umowy - trzeba złożyć reklamację
Wielu turystów jest już po wakacyjnym wypoczynku. Wiele osób zapewne ma zastrzeżenia do wykupionej wycieczki. Mają wtedy prawo złożyć reklamację dla biura podróży.
Najlepiej jest zrobić to jeszcze podczas trwania pobytu u rezydenta lub pilota wycieczki - poinformowała Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Biuro turystyczne ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 30 dni po zakończeniu pobytu - jeśli reklamację była składana na miejscu - lub od chwili jej złożenia po powrocie. Dokument powinien zawierać datę i miejsce jej złożenia oraz dokładny opis nieprawidłowości.
Ważne też, aby wiedzieć ile czasu po zakończeniu pobytu ma się na złożenie reklamacji. Zdarza się, że na złożenie skargi pozostaje dzień lub dwa. Wszelkie ważne informacje znajdują się w warunkach ogólnych umowy.
Warto jeszcze podczas pobytu udokumentować, na przykład zdjęciem, wszelkie nieprawidłowości, które zamierzamy reklamować - radzą eksperci.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Nowy kompleks hotelowy w Chorwacji
GPS pomocny podczas turystycznych wędrówek
LOT stracił 280 mln zł na umowach paliwowych
Przewodnicy z województwa podkarpackiego
Niemcy: w zimie nocleg w luksusowych hotelach za pół ceny
Air France chce zapobiegać pedofilii
Korespondencyjny kurs na pilota wycieczek
USA: prowizje źródłem połowy zysku biur podróży?
W McDonalds rusza telewizja testowa
Wieliczka: "Moja przygoda w Muzeum"
Trwają poszukiwania turysty w Beskidach
Kingplace nie kupi brytyjskich linii Silverjet