Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Uzdrowisko Ciechocinek: nowy prezes, nowe plany
Dwa miesiące temu rada nadzorcza Przedsiębiorstwa Uzdrowisko Ciechocinek zwolniła prezesa, tłumacząc się , iż spółka potrzebuje świeżego spojrzenia. Jego miejsce w zeszłym tygodniu zajął Marcin Zajączkowski, 37-letni absolwent prawa i administracji na toruńskim uniwersytecie, oraz studiów MBA realizowanych przez Dominican University z Chicago i WNEiZ Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Nowy prezes chce zrewolucjonizować pogląd, że sanatoria to tylko miejsce dla starszych ludzi, dlatego jednym z jego priorytetów jest dopasowanie oferty uzdrowiska pod kątem pełnopłatnego gościa komercyjnego, gdyż w Ciechocinku brakuje atrakcji dla ludzi przed czterdziestym rokiem życia. Zapowiada on, iż pierwszym z jego kroków będzie rozmowa z burmistrzem, w jaki sposób PUC i urząd miasta mogą współpracować, aby wypromować uzdrowisko, jako idealne miejsce na weekendowe lub dłuższe pobyty dla osób z pobliskich aglomeracji miejskich, takich jak Warszawa, Poznań czy Łódź . Ponadto kluczową sprawą jest przyciągnięcie nowych inwestorów. Według prezesa ciekawą opcją byłoby wybudowanie w Ciechocinku kasyna oraz aquaparku.
Zapowiada on także, że swoje działania będzie koncentrował na trzech filarach: polityka personalna, polityka finansowa oraz marketing i promocja, czyli zatrudnianie kompetentnych i profesjonalnych pracowników, szukanie nowych form dofinansowania, a nie tylko opieranie się na kontrakcie z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz intensywne promowanie uzdrowiska poprzez wszystkie dostępne kanały dystrybucji.
Natomiast problem jedynego w mieście sanatorium dziecięcego, wokół którego w ostatnim czasie zrobiło się głośno, ponieważ obiekt jest nierentowny, nowy prezes proponuje również rozwiązać przez sprzedaż usług w formie komercyjnej. Według niego ofertą "Markiewicza" można zainteresować rodziców skłonnych zapłacić za leczenie albo liczne fundacje zajmujące się problemami zdrowotnymi dzieci, jednak w tym celu trzeba dopasować usługi tak, aby były dla przyszłych klientów satysfakcjonujące. Poprzednie próby zainteresowania klientów komercyjnych ofertą sanatorium skończyły się fiaskiem.
Obecnie można zaobserwować wzmożony popyt na usługi uzdrowiskowe i zabiegi odnowy biologicznej, które biją rekordy popularności, co stanowi dużą szansę rozwojową nieco zaniedbanych w ostatnim czasie polskich kurortów. Dlatego nowemu prezesowi życzymy powodzenia w realizacji jego celów i oby Ciechocinek stał się atrakcją na miarę europejską.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Trendy wśród międzynarodowych podróżnych
Mgła paraliżuje polskie lotniska
Nowe, egzotyczne kawy w Starbucks Reserve
Porozumienie code-share pomiędzy przewoźnikami?
5 najbardziej nietypowych noclegów w Polsce
P.W. Usługi Agroturystyczne "POD KOGUTEM"
Nowe stanowisko w firmie Globalincentive
First minute - kruczki prawne?
Bilety na pociąg kupimy na poczcie?
Najcenniejszą atrakcją Europy jest...
Idealne łóżko, czyli co lubimy w hotelu
Norowirus zaatakował gości hotelowych