TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Czego dotyczą reklamacje turystów?

Reklamacje biur podróży najczęściej dotyczą: wyżywienia, rezydentów, obsługi hotelowej, braku dostępu do sieci komórkowych.


Niektóre z reklamacji bywają niezwykłe. Iwona Wiśniewska z biura AP Travel wspomina jedna z takich - Pamiętam taką reklamację, w której klient skarżył się, że autobus, którym jechał zwiedzać piramidy w Egipcie, nie miał toalety. Mężczyzna rozchorował się w trakcie podróży, a załatwiać musiał się na środku pustyni. Natomiast inna wspomina Liliana Lesińska z Centrum Turystyki Oskar - Reklamacja, która ujęła mnie najbardziej, to ta, w której klientka po powrocie napisała do nas, że jest zadowolona z wakacji, miejsca, kwatery, jedyny problem dotyczył psa, któremu nie odpowiadała wysoka temperatura i brak towarzystwa. Z kolei Alicja Kafarska z Travel Partner zauważa - Jedna z klientek po przyjeździe do hotelu z piaszczystą plażą, zastała plażę bardziej kamienistą. Pracownik hotelu poinformował ją, że sztorm wymył piasek, a nowej dostawy jeszcze nie było.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
reklamacje turystów reklamacje biur podróży wyżywienia rezydentów obsługi hotelowej braku dostępu do sieci komórkowych


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję