Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Poznaj3miasto - startuje kampania promocyjna Trójmiasta
Rozpoczyna się kampania promocyjna pod hasłem "Poznaj3miasto". Akcja będzie obejmowała emisję ponad 10 000 trójmiejskich spotów reklamowych na 23 panoramicznych ekranach w warszawskim metrze.
Podróżni zobaczą tam zapowiedź Festiwalu Teatrów Ulicznych w Gdańsku, Zlotu Wielkich Żaglowców - The Tall Ships’ Races w Gdyni oraz zaproszenie na Formula Windsurfing Grand Prix World Tour w Sopocie.
Metrem podróżuje dziennie ponad 400 tysięcy Warszawiaków. Zdecydowana większość młodych pasażerów metra lubi podróże - 88 proc. osób spędziło ostatnie wakacje poza miejscem zamieszkania, w tym 49 proc. odpoczywało w Polsce, a 39 proc. za granicą - wynika z badań przeprowadzonych przez Grupę Stroer.
Z kolei już 15 czerwca na 300 billboardach w największych miastach w Polsce pojawi się zaproszenie do odwiedzenia strony poznaj3miasto.pl , na której prezentowane są najważniejsze wydarzenia kulturalne i rozrywkowe nie tylko Trójmiasta, ale również całego Pomorskiego. Portal poznaj3miasto.pl jest odpowiedzią na potrzebę łatwego pozyskiwania kompletnych informacji turystycznych.
Kampania wsparta jest internetowym konkursem "Zaproś znajomych na Pomorze", w którym wygrać można m.in. rejs do Sztokholmu, bilety na ciekawe wydarzenia muzyczne w Trójmieście itp., trwać będzie do 10 lipca.
- Już dziś w konkursie zarejestrowało się 70 osób, które wysłały ponad 1500 interaktywnych zaproszeń na Pomorze - tłumaczy Wojciech Kreft - Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (PROT).
Kampania o wartości 170 000 zł jest sponsorowana przez Grupę Stroer, która w ramach konkursu Złote Formaty doceniła dotychczasowe realizacje promocyjne Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Poznań ma za mało hoteli, aby pomieścić uczestników kongresu
Amerykanie planują i kupują podróże przez Internet
28-29 lipca 2006 - Jerzy Owsiak zaprasza na Przystanek Woodstock!
Ukraińcy oceniają Kijów i Lwów jako najatrakcyjniejsze miasta
Czy mały pakunek może sparaliżować całe lotnisko?
Niemcy jadą na wakacje. Będą korki na drogach i autostradach?
Ułatwienia w podróżach do Azji
Air China i Shanghai Airlines dołączyły do sojuszu Star Alliance
Balickie lotnisko zmaga się z mgłą - ponad 60 lotów odwołano
Samolot LOT lądował na lotnisku w Wilnie, ale nie w trybie awaryjnym
Kolejny samowolna adaptacja kamienicy na hotel!
Warsztaty na temat lotniska w Dąbiu