TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polski hydraulik sprzedany po raz drugi!

Polska Organizacja Turystyczna już po raz drugi sprzedała prawo do wykorzystania wizerunku polskiego hydraulika w komercyjnych reklamach, skierowanych do zwykłych konsumentów.


Tym razem hydraulik został sprzedany razem z pielęgniarką. Para będzie teraz przekonywać Polaków, iż w Panoramie Firm wszystko "Znajdziesz łatwo".

Prawa do wykorzystania wizerunku polskiej pielęgniarki i polskiego hydraulika w reklamach w prasie, na billboardach oraz w internecie kupiła firma Eniro, wydawca Panoramy Firm. Jak powiedział Gazecie Wyborczej Wojciech Komosa, szef działu komunikacji w Eniro Polska, jego firma będzie mogła wykorzystywać obie postaci w swoich reklamach do końca 2006 roku.

Dodatkowo, dziennikarzom Gazety Wyborczej udało nam się dowiedzieć, iż POT sprzedała również prawa do wykorzystania postaci w telefonach komórkowych.

Polski hydraulik pierwotnie miał promować Polskę za granicą. Był doskonałym pomysłem marketingowym, gdyż zmieniał funkcjonujący w umysłach Francuzów stereotyp. Mógł w dowcipny sposób zachęcić do przyjazdu do Polski wielu Europejczyków.

Niestety, pomysł ten nie został właściwie wykorzystany przez POT i nie przyniósł polskiej turystyce takich efektów, jakie mógł.

Polskiej Organizacji Turystycznej udało się natomiast sprzedać wizerunek polskiego hydraulika innym firmom, które umiały go wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych.

I tak we wrześniu 2005 Piotr Adamski - polski hydraulik sprzedany po raz pierwszy - zachęcał do zakupów w Vabbi Factory Outlet hasłem "Tutaj cenom mięknie rura" (o sprawie pisaliśmy w aktualnościach pt. Polski hydraulik sprzedany! i Polski hydraulik sprzedany - ciąg dalszy).

Teraz, przez cały 2006 rok, polski hydraulik razem z polską pielęgniarką zamiast promować Polskę za granicą będzie na billboardach zachęcał do korzystania z Panoramy Firm. Na razie Eniro nie ujawniało budżetu kampanii z hydraulikiem, ale według przedstawicieli tej firmy sam zakup mediów pochłonie "kilka milionów złotych" - czyli, analizując poprzednie kampanie wydawcy Panoramy firm hydraulik będzie na ulicach każdego miasta w Polsce.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hydraulik sprzedany polski pielęgniarka POT Polska Organizacja Turystyczna Eniro Panorama Firm znajdziesz łatwo vabbi factory outlet plakat pielegniarka wizerunek polskiego hydraulika i Piotr Adamski


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję