TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Media społecznościowe - ważny kanał komunikacji dla hoteli

Tylko niewielka część hotelarzy decyduje się na wykorzystanie mediów społecznościowych w swojej działalności. To błąd, bo obecnie to dobra forma promocji - wynika z badania.


Kancelaria prawna DLA Piper oraz firma audytorsko-doradcza BDO przeprowadziły badanie nt. zalet mediów społecznościowych. Okazało się, że za ich pomocą można skutecznie uzyskać kanał komunikacji z grupą docelową klientów.

- Widoczny jest wyraźny trend wskazujący, że media społecznościowe błyskawicznie stają się integralnym składnikiem strategii marketingowych wielu podmiotów z sektora hospitality & leisure. Jestem przekonana, że w przyszłości właśnie to narzędzie będzie powszechnie wykorzystywane w działalności firm tej branży - powiedziała Karen Friebe, globalna przewodnicząca praktyki Hotelarstwa i Wypoczynku DLA Piper.

Konsumenci w szybkim tempie przekonują się do mediów społecznościowych - voucherów zniżkowych czy też internetowych portali społecznościowych. Tam coraz częściej szukają pomocy w wyborze miejsca wypoczynku.

Raport pokazuje, że w maju 2010 aż 38 milionów dorosłych Brytyjczyków odwiedziło przynajmniej jeden portal społecznościowy. Najpopularniejsze to Facebook oraz Twitter. W Polsce z Facebooka korzysta około 3 mln dorosłych użytkowników.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
media społecznościowe hotele hotelarstwo modny kanał komunikacji dla hoteli Facebook Twitter portal społecznościowy hospitality & leisure raport DLA Piper audytorsko-doradcza BDO badanie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję