Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Media społecznościowe - ważny kanał komunikacji dla hoteli
Tylko niewielka część hotelarzy decyduje się na wykorzystanie mediów społecznościowych w swojej działalności. To błąd, bo obecnie to dobra forma promocji - wynika z badania.
Kancelaria prawna DLA Piper oraz firma audytorsko-doradcza BDO przeprowadziły badanie nt. zalet mediów społecznościowych. Okazało się, że za ich pomocą można skutecznie uzyskać kanał komunikacji z grupą docelową klientów.
- Widoczny jest wyraźny trend wskazujący, że media społecznościowe błyskawicznie stają się integralnym składnikiem strategii marketingowych wielu podmiotów z sektora hospitality & leisure. Jestem przekonana, że w przyszłości właśnie to narzędzie będzie powszechnie wykorzystywane w działalności firm tej branży - powiedziała Karen Friebe, globalna przewodnicząca praktyki Hotelarstwa i Wypoczynku DLA Piper.
Konsumenci w szybkim tempie przekonują się do mediów społecznościowych - voucherów zniżkowych czy też internetowych portali społecznościowych. Tam coraz częściej szukają pomocy w wyborze miejsca wypoczynku.
Raport pokazuje, że w maju 2010 aż 38 milionów dorosłych Brytyjczyków odwiedziło przynajmniej jeden portal społecznościowy. Najpopularniejsze to Facebook oraz Twitter. W Polsce z Facebooka korzysta około 3 mln dorosłych użytkowników.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Wypoczynek w młynie na Warmi i Mazurach
Internauci ułożyli listę "Siedmiu cudów Ukrainy"
Światowy Salon Turystyczny w Paryżu
Boeing ceni i szuka polskich inżynierów
Biznesowe linie lotnicze Eos Airlines wprowadzają dwie nowe trasy
Kraków stawia na turystykę rodzinną?
Wzrost liczby przyjazdów turystycznych o 4%
British Airways zmienia zasady przewożenia bagażu
Ostrzeżenie dla turystów: możliwe zamachy w Indiach
Drogi złoty szkodzi turystyce zakupowej w Polsce?
Zdaniem cudzoziemców najlepsze hotele w Polsce są w Toruniu!
Marriott wzbogacił się o trzy luksusowe hotele w Azji
Już dziś rozpoczynają się w Mikołajkach Targi Gastro-Hotel!
Polski hydraulik sprzedany po raz drugi!
Gazeta Wyborcza znalazła błędy na stronie internetowej Balic
Dolny Śląsk zaprasza zagranicznych turystów
Tatry: w masywie Czerwonych Wierchów zginęło dwóch taterników
Łódź: już wkrótce V edycja Łódzkiego Festiwalu Dobrego Smaku
Ze SKY CLUB do hotelu Nubian Island - Egipt