Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca Turystyczny
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 07-09.03
- Wakacje.pl CH Dąbrówka Carrefour Katowice
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds turystyki Mysłowice
- ITAKA BEŁCHATÓW - Prezenter oferty turystycznej
- PRACA W TURCJI
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Poszukujemy pilotów wycieczek z całej Polski
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki


Trwa nowa kampania reklamowa Intercity
Pierwszego października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intercity, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez przypomnienie i podkreślenie podstawowych atutów produktu.
Głównym tłem layoutów reklamowych, są pięknie uchwycone, charakterystyczne miejsca największych polskich miast, do których można dotrzeć połączeniem Intercity. Hasła reklamowe kampanii w inteligentny, niekonwencjonalny sposób podkreślają zalety podróżowania pociągami przewoźnika. "W pracy nad kreacją reklamy skupiliśmy się nad tym, żeby pokazać Intercity jako markę, premium, która oprócz sposobu podróżowania daje naszym klientom dodatkową wartość"- tłumaczy Rafał Marzec dyrektor marketingu PKP Intercity.
Marzec dodaje, że klienci IC to osoby wymagające, dla których firma stara się systematycznie podwyższać jakość usługi. Podróż pociągami dla jednych pasażerów ma być czasem relaksu, dla innych dogodnym miejscem poświeconym pracy, dlatego też przekaz reklamowy skonstruowany jest w sposób inteligentny i nieszablonowy.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej jest ponad 400 tablic outdoorowych rozmieszczonyh w największych polskich miastach. Kolejnym etapem będzie reklama w prasie oraz w Internecie. Kampania skierowana jest do osób powyżej 35 roku życia, z wykształeniem wyższym, o dochodach powyżej średniej, mieszkańców dużych miast, przedstawicieli biznesu i menedżerów, którzy często podróżują w celach służbowych i prywatnych. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Just, a zakup mediów należy do domu mediowego Media Concept.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa reklama PKP Intercity
[2010-11-02 22:24 95.160.98.*]
Nareszcie jakaś fajna kampania Intercity odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Jak Kraków przepalał
Bon turystyczny powróci, ale dla
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Aktorka otworzyła restaurację w Hollywood
Strajki w Grecji powodują duże utrudnienia komunikacyjne
Wielu Polaków spędzi święta we Włoszech
Wyspa na Jeziorze Rożnowskim przyciągnie turystów
Rusza budowa design hotelu Pantheon w Krakowie
30 tys. kary dla przewoźnika, której autokar wiózł licealistów
Na Białorusi zabytki niszczeją, a władze mówią o rozwijaniu turystyki
Coraz lepiej wygląda zaplecze sanitarne plaż
Wizz Air rozwija bazę w Gdańsku
Biuro Siesta Travel ma nowego właściciela
"Sanatoria i uzdrowiska Krymu"
PKP Przewozy Regionalne do 2015 roku będą zasilone kwotą 3,6 mld zł
Ryanair uważa konkurs CoolBrands za wielkie oszustwo!
Wizz Air nagrodził darmowymi biletami lotniczymi