Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Małopolska zimą w iPhonie
Ruszyła multimedialna kampania promocji zimowych atrakcji województwa małopolskiego.
"Małopolska zimą w iPhonie" to interaktywny przewodnik cyfrowy dla miłośników białego szaleństwa, przygotowany na platformy iPhone i Android, który można bezpłatnie pobrać poprzez stronę internetową: discover.malopolska.pl.
Przewodnik w wersji polsko i anglojęzycznej prezentuje nie tylko ośrodki narciarskie regionu z dokładnymi mapami tras, ale także najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne okolic. Amatorzy turystyki narciarskiej znajdą w nim kolorowe mapy stoków poszczególnych centrów zimowych, dokładne informacje o wyciągach, trasach i atrakcjach towarzyszących, zdjęcia ze stoków i wiele innych informacji turystycznych. Dzięki interaktywnej mapie obsługującej wbudowany w telefon GPS, można łatwo zorientować się gdzie jesteśmy i jakie dodatkowe atrakcje czekają na nas w okolicy - np. muzeum, ciekawy obiekt przyrodniczy albo kąpielisko.
"Kampania jest adresowana do użytkowników Internetu, którzy intensywnie korzystają z mobilnych technologii" - wyjaśnia Paweł Tokarczyk z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. "Zimowe atrakcje turystyczne Małopolski podane w takiej formie mają większe szanse wzbudzić zainteresowanie odbiorców. Jest to także ważny sygnał, że Małopolska jest regionem nowoczesnym i otwartym na innowacje. Chcemy stać się awangardą promocji regionalnej w technologiach mobilnych w Polsce" - dodaje.
Promocja Małopolski na nowoczesne platformy iPhone i Android jest wyjściem naprzeciw światowym tendencjom rynkowym. Papierowe, tradycyjne formy promocji chociaż wciąż mają największy krąg odbiorców odchodzą powoli do lamusa. Użytkownicy smartfonów, zamiast dźwigać i wertować przewodnik, coraz częściej wolą korzystać z aplikacji, która dzięki GPS pokaże im dokładnie w którym miejscu się znajdują oraz zaproponuje ciekawe miejsca w pobliżu. Inwestycje w promocję regionu przez aplikację na iPhona i Androida pozwalają na wysłanie w przekazie marketingowym ważnego sygnału, że Małopolska jest nowoczesnym regionem, który dba o turystów i nie boi się wyzwań jakie stawia
przed nami rewolucja technologiczna. Zamiast gonić innych za 2-3 lata warto rozwijać nowoczesne platformy już teraz, zanim zrobią to wszyscy inni - a prędzej czy później zrobią to na pewno.
"Małopolska zimą w iPhonie" jest dodatkowym elementem multimedialnej kampanii promocyjnej pt. "Małopolska w akcji", finansowanej w 75 % ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt "Małopolska zima w iPhonie" jest realizowany przez Urząd Marszałkowski przy współpracy z firmą Amistad sp. z.o.o. z wykorzystaniem aplikacji mapowo-przewodnikowej GreenPhoneGuide.com.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
"Liga gospodarstw agroturystycznych"
Polska pięknieje - 7 cudów Funduszy Europejskich
Trans-Frej i Szwagropol szukają parkingów w Zakopanym?
Zakopane: restauracje na Krupówkach nie będą podawać alkoholu?
NEXT TO MOZART - wirtualne zwiedzanie
Mniej połączeń LOTniczych z Bydgoszczy do Warszawy
Tytuł Spa 2007 otrzymał Papuga Park Hotel
Tysiące pasażerów na lodzie. Air Madrid zawiesiły działalność
Środki ostrożności na lotniskach w USA
Wysokie ceny za parkowanie pod Wawelem
Powody dla których warto odwiedzić W. Brytanię
Wakacyjna top lista Gazety Wyborczej