Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Biały niedźwiadek maskotką promującą Suwałki
Jak poinformował rzecznik prezydenta Suwałk Jarosław Filipowicz, biały niedźwiadek ma być maskotką promującą Suwałki. Ma to związek z kojarzeniem Suwałk jako tzw. polskiego bieguna zimna.
Do miana maskotki promującej miasto "startował" również obok niedźwiadka, bóbr. Wybór padł na białego niedźwiedzia, który został uznany przez specjalistów zajmujących się strategią Suwałk w latach 2010-2015, za zwierzę bardziej przyjazne niż bóbr, który kojarzy się z wyrządzaniem szkód kłopotliwych dla człowieka. Co więcej biały niedźwiedź jest elementem żartów na temat mieszkańców Suwałk, jakie są dziełem przyjezdnych. Ich zdaniem Suwałki to miejsce leżące na "polskim biegunie zimna".
Choć na Suwalszczyźnie w ostatnim czasie nie jest już tak zimno jak kilkanaście lat temu, to władze Suwałk twierdzą, że mimo tego miasto powinno być kojarzone właśnie z pogodą. Jednym z haseł, które wykorzystywane będzie w kampanii promocyjnej ma być zwrot "Pogodne Suwałki". Obecny wizerunek miasta pozostawia wiele do życzenia i jest zbyt mało wyrazisty. Kampania promocyjna ma na celu jego zmianę.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
TPN postawi billboardy informacyjne dla turystów
Hurghada: ropa na plażach z tankowca
Norwegian: od czerwca bezpośrednie loty Wrocław - Oslo
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
Polscy turyści koczują na lotniskach?
Tychy mogą się pochwalić najlepszym lodowiskiem w Polsce?
Unia nie sfinansuje lotniska w Obicach?
MSZ kategorycznie odradza wyjazdy do Pakistanu i Afganistanu
Merki - pierwsze w Polsce lokalne pieniądze - pomogą w promocji regionu!
Turystyka winna w Polsce coraz popularniejsza
Będzie niższy ruch turystyczny pomiędzy Polską a Wschodem?
Toruń: konferencja "Rola i znaczenie dla regionu turystyki biznesowej"
Spór o obwodnice doskonałą reklamą doliny Rospudy do turystów!
Boom na rynku wycieczek zagranicznych
Telebim dla turystów z okazji 140 jubileuszu Opery Wiedeńskiej
Kujawsko-Pomorskie stawia na turystykę biznesową?