TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Co dalej z reklamą Heyah?

Jeszcze w tym tugodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyda oficjalną opinię w sprawie reklamy Heyah, która według przedstawicieli branży turystycznej narusza ich interesy. Polska Izba Turystyki wystosowała do UOKiK pismo, w którym możemy przeczytać, że "(...) plakaty wywołują u wielu osób lęk i obawy związane z wyjazdami do wspomnianych regionów kraju. Dlatego taką reklamę należy uznać za sprzeczną z dobrymi obyczajami i zagrażającą interesom konsumentów".


Według prezesa Izby, Jana Korsaka, napisy "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie w góry", "Nie jedźcie na Mazury" naruszają interesy biur turystycznych, hotelarzy, handlowców i gastronomów. Poza tym w Izbie ciągle zgłaszane sa nowe skargi na kampanię operatora telefonii komórkowej. Znany językoznawca prof. Jerzy Bralczyk twierdzi, że firmy turystyczne przesadzają twierdząc, że reklama ma negatywny wpływ na turystykę. Tak samo twierdzi Heyah.

Ale nie tylko UOKiK został wmieszany w aferę. Sprawa Heyah pojawi się także w prokuraturze słupskiej. Według wójta Ustki, plakaty Heyah zostały tam umieszczone bez jego zgody.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
heyah reklama zakazane reklamy w turystyce Jerzy Bralczyk


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję