Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Organizacja podróży służbowych
W środę 19 maja br. w warszawskiej restauracji KOM odbyło się śniadanie biznesowe Travelport, podczas którego rozmawiano na temat wyzwań, jakie napotykają osoby zarządzające organizacją podróży służbowych. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele największych biur zajmujących się obsługą firm.
Podczas prezentacji skierowanej do przedstawicieli biur zajmujących się obsługą podróży służbowych przedstawione zostały rozwiązania technologiczne Travelport GDS, takie jak: aplikacje typu self-booking tool przeznaczone dla korporacji (KDS Portal, Trip Manager), które umożliwiają zakładanie rezerwacji bezpośrednio przez klienta, jak również dokonywanie zmian i anulowanie rezerwacji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Ponadto aplikacja kontroluje przestrzeganie polityki podróżowania firmy. Zaprezentowano także rozwiązania automatyzujące pracę kasjera lotniczego: używanie profili klientów oraz narzędzi kontrolujących poprawność zakładanych rezerwacji. Przedstawione zostały również możliwości tworzenia narzędzi na zlecenie klienta, np. wysyłanie potwierdzenia rezerwacji za pomocą SMS-ów oraz narzędzia raportujące (lokalizowanie pasażerów, którzy są aktualnie w podróży - Journey Reporter; raportowanie niewykorzystanych biletów lotniczych w celu dokonania zwrotu - eTracker; porównanie ilości CO2 emitowanego podczas podróży w zależności od środka transportu (Carbon Tracker).
W trakcie spotkania zaprezentowani zostali także partnerzy technologiczni Travelport, którzy specjalizują się w dostarczaniu klientom kompleksowych systemów sprzedaży online, systemów mid-office oraz aplikacji raportujących.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Do roku 2015 PKP Przewozy Regionalne dostaną dodatkowe 800 mln zł
CIR: będzie pomoc finansowa na budowę regionalnych portów lotniczych
Letnie połączenia czarterowe Centralwings dla touroperatorów!
Drożej na praskich mistrzostwach
Zderzenie samolotu z cieżarówką: 1 osoba nie żyje
W kwietniu na lotnisku w Balicach do podróżnych przemówią uchofony
Polska może stracić unijne pieniądze na rozbudowę lotnisk!
Branża turystyczna pomaga niedożywionym dzieciom
Antarktyda wprowadzi restrykcje dla turystów
Wypadek autokaru w Hiszpanii. Sześć osób zginęło.
Przeciwpożarowe systemy w autobusach turystycznych
FVW: klasyfikacja europejskich organizatorów turystyki
Best Reisen Group - podróż pociągiem po 4 stanach Indii
Niepostrzeżenie wyrósł nowy hotel
Szukam firmy oklejającej przyczepy gastro w Warszawie i okolicach?