Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Przewodnik turystyczny
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- Doradca Turystyczny
- Szkolenie Animacja Czasu Wolnego
- Salon franczyzowy Tui Sochaczew
- ITAKA Pruszków Galeria Nowa Stacja
- Przewodnik wycieczek - Albania
- Praca w Bułgarii w sezonie 2025 - Rezydent
- Specjalista ds turystyki Itaka


Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
Wybrano najlepsze linie lotnicze w Polsce
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Rekompensaty dla pasażerów linii lotniczych
2005-02-17easyJet jest przekonany co do konieczności opieki nad pasażerami, ale ostrzega, że wadliwe prawodawstwo może zniszczyć sektor tanich linii lotniczych Linie te, potwierdziły dziś swoją
r e k l a m a
stałą gotowość świadczenia najwyższego poziomu usług dla pasażerów i są gotowe realizować zasady rekompensat określone w nowym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego.
easyJet zgadza się z założeniami nowego prawa Unii Europejskiej - aby linie lotnicze były odpowiedzialne za komfort swoich pasażerów podczas zakłóceń ruchu lotniczego. Mimo to, easyJet uważa, że prawo, które dziś wchodzi w życie, zaszkodzi liniom lotniczym i ostatecznie nie spełni swoich założeń.
W celu zapewnienia pasażerom jak najlepszej opieki podczas zakłóceń ruchu lotniczego easyJet realizuje obecnie więcej, niż to, do czego obliguje nowe rozporządzenie. Zdaniem easyJet nowe regulacje są wadliwe w trzech obszarach:
- Rozporządzenie dotyczy wyłącznie linii lotniczych, co może być odebrane jako działanie naruszające unijną zasadę równorzędnego traktowania różnych środków transportu
- Wysokość rekompensat nie powinna być ustalana odgórnie, lecz określana proporcjonalnie do ceny biletu. Aktualnie, średnia cena biletu easyJet w jedną stronę wynosi 42GBP, zaś nowa regulacja przewiduje minimalne rekompensaty na poziomie 172GBP
- Zamieszanie związane z nieprecyzyjnym słownictwem rozporządzenia może spowodować, że prawa pasażerów będą źle interpretowane. W obecnym brzmieniu rozporządzenie nie określa jasno, jaka odpowiedzialność spada na linie lotnicze. W związku z tym, każde opóźnienie lub odwołanie lotu będzie musiało być rozpatrywane indywidualnie.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Przewoźnicy obniżają opłaty paliwowe, bo tanieje ropa naftowa
Nie będzie autostrady A1 na Euro 2012?
Władze Krakowa nie będą ingerować w ceny przewozów taksówkami osobowymi
Listopadowe Forum Turystyki Biznesowej
Australia: rekin zagryzł surfera
Nocleg za 1 centa w luksusowym weneckim hotelu - to błąd systemu!
W Egipcie istnieje podejrzenie zamachów terrorystycznych
Linie easyJet reklamują się na niemieckich taksówkach
Restauracja Belvedere zmienia wizualizację marki
Augustów musi walczyć o zasobnych turystów!
POT ogłosiła konkurs dla dziennikarzy promujących polską turystykę
Jak europejskie stolice witają Nowy Rok?
Wzrosły koszty organizacji wyjazdów wakacyjnych?
Podhale: ruszył sezon dla narciarzy i dla TOPR
Austria: wkrótce otwarcie sezonu zimowego w ośrodkach narciarskich
Kolejnym kosmicznym turystą będzie syn amerykańskiego astronauty
Jak mieszkali i pracowali niegdyś górale?
uprawnienia przewodnika miejskiego