Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Turystyka na terenie Polski Wschodniej
Proces inwestycyjny zaczyna się nie tylko od realizacji danej inwestycji na określonym terenie, ale od tworzenia i promocji terenów inwestycyjnych.
Ważne jest budzenie w świadomości biznesmenów możliwości podejmowania inwestycji w rejonie Polski Wschodniej, w makroregionie o potencjale i zasobach ludzkich. Polska Wschodnia to nie tylko tzw. "koniec świata". Połączenie turystyki biznesowej z aktywnym wypoczynkiem na łonie natury to szansa na rozwój regionu, ale także na rozwój gospodarczy małych miast, takich jak choćby Bartoszyce czy Krasnystaw. Województwa Polski Wschodniej spełniają warunki do rozwoju infrastruktury turystyki ekologicznej, by w jak najmniejszym stopniu ingerować w środowisko przyrodnicze, niezależnie od celu podróży. W wielu atrakcyjnych miejscowościach o tradycjach stale rozwija się baza noclegowo-gastronomiczna. Dzięki temu turyści z kraju i zagranicy mają szansę na dłuższy pobyt, poznanie wielu lokalnych obrzędów, uczestnictwo w jarmarkach i festynach. Swojska kuchnia, specyficzny klimat oraz serdeczność mieszkańców wschodnich województw zdobywa coraz większą rzesze zwolenników. Dzięki funduszom unijnym Polska Wschodnia wzmocni swoją tożsamość regionalną, co nastąpi dzięki szerszemu audytorium, odbiorcom produktów, towarów i usług.
Budowanie marki regionu Polski Wschodniej to kreowanie w świadomości inwestorów krajowych i zagranicznych, że Eastern Poland to właściwe miejsce i odpowiedni kapitał ludzki dla rozwoju interesów oraz współpracy gospodarczej.
Promocji Polski Wschodniej podejmie się wspólnie z władzami województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), realizując tym samym Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej wpisany w Program Rozwoju Polski Wschodniej, którego środki pochodzą ze źródeł unijnych. Obecnie poddany analizie został potencjał gospodarczy makroregionu oraz opracowano strategie komunikacji marketingowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Lotnisko w Pyrzowicach ułatwia latanie niepełnosprawnym
Dokąd polecimy na Boże Narodzenie?
Wielka Brytania ma najwięcej popularnych darmowych atrakcji turystycznych
80% Rosjan nie stać na zagraniczne wyjazdy
Inne plany toruńskiego hotelarza. Hotel Solaris na sprzedaż
Coraz więcej szkół kształci specjalistów w dziedzinie turystyki?
Wrocław: trwają przygotowania do Euro 2012
Linie British Airways zawieszają czasowo loty do Pakistanu
Okęcie broniąc się przed konkurencją wybuduje nowy terminal dla tanich linii
Szkolenia Polskiego Zrzeszenia Hoteli
Szósta Gazela Biznesu dla Sindbada
Krakowski Wawel został wzbogacony w nową iluminację świetlną
Kielce ogłosiły konkurs na koncepcję architektoniczną lotniska w Obicach
Światowe sławy z dziedziny turystyki w Polsce!
Anglicy postawią w Dalmacji kompleks hotelowy za 210 mln euro
Kolejna tania linia wystartuje
proszę o opinie na temet biura ScanHoliday