TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Turyści przyjeżdżają do Polski na zakupy?

2011-01-14

10 % przyjeżdżających do Polski turystów, celem swojej podróży czynią… zakupy. Czy centrum handlowe może uchodzić za atrakcją turystyczną?

r e k l a m a


Śląskie centrum handlowe Silesia City Center ma zostać rozbudowane. Chce przyciągnąć nie tylko mieszkańców, ale również obcokrajowców z Niemiec, Czech i Słowacji. Jak widać, Polska chce się wpisać w panujący w całej Europie trend turystyki zakupowej.

W trakcie trzech pierwszych kwartałów ubiegłego roku do Polski przyjechało ponad 1 milion obcokrajowców w celach związanych z zakupami. W odpowiedzi na duże zainteresowanie turystów zagranicznych, polskie centra handlowe stworzyły specjalne karty rabatowe. W Katowicach, Silesia City Center, już wcześniej myślało turystyce zakupowej, m.in. realizując program "Fly to Katowice". Teraz centrum zostanie rozbudowane, liczba sklepów wzrośnie z 250 do 310.

Centra takie jak np. Silesia City Center, posiadają oprócz oferty handlowej oraz gastronomicznej rozbudowaną strefę rozrywki (kino, fitness, kącik zabaw dla dzieci), ofertę kulturalną (wystawy, koncerty), a czasem nawet plażę z boiskiem do siatkówki.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Silesia City Centrum Katowice turystyka zakupowa turyści zagraniczni Red Valentino Fly to Katowice Instytut Turystyki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję