Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Szkolenie warsztatowe dla właścicieli i managerów gastronomii
W terminie 21-23 marca 2011 r. firma szkoleniowo - doradcza H&R System organizuje w Warszawie pierwsze w Polsce szkolenie dedykowane dla właścicieli i managerów restauracji oparte na autorskim programie warsztatowo - audytowym. Kolejne szkolenia prowadzone będą w innych regionach.
Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób. Szkolenie trwa 3 dni. Jednego z nich uczestnicy odwiedzą wraz z trenerem restauracje wybrane według określonego klucza i wspierając się opracowanym przez H&R System formularzem ocenią jakość obsługi oraz zbadają różne aspekty funkcjonowania restauracji.
Stosowane metody szkoleniowe mają na celu aktywizację uczestników i przygotowanie ich do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce. Autorska formuła szkolenia prezentuje przykłady konkretnych rozwiązań i sprzyja nabywaniu umiejętności operacjonalizacji wiedzy.
Program skupia się wokół zagadnień związanych ze wzmacnianiem i wyróżnianiem marki, badaniem konkurencji, budowaniem standardów i opracowaniem kalendarza projektów. Zajęcia ukierunkowane są na doskonalenie kompetencji uczestników w zakresie efektywnego planowania w gastronomii, zdobycie wiedzy dotyczącej zarządzania marką, zapoznanie z rolą znaczenia marki restauracji w budowaniu długotrwałych relacji z Gośćmi i pomoc w diagnozowaniu mocnych i słabych stron restauracji.
Podsumowaniem szkolenia jest moduł realizowany w oparciu o moderowaną przez trenera "burzę mózgów". Metoda ta pozwala na skonfrontowanie opinii i ocen poszczególnych uczestników szkolenia i skorzystanie z wzajemnych doświadczeń w procesie formułowania wniosków i przyswajania wiedzy.
Po szkoleniu uczestnik wie, jak wyróżnić restaurację i określić grupę docelową gości, umie planować i obliczać zyskowność prowadzonych działań, wie jakimi sposobami efektywnie budować zespół i potrafi stosować narzędzia służące rozwijaniu działalności. Koszt szkolenia to 2400 zł netto. W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, konsultacje z trenerem, lunch i przerwy kawowe. Szkolenie prowadzi Rafał Pasenik, trener od wielu lat związany z branżą HoReCa.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Nowy prom irlandzkiego armatora Irish Feries zastąpi "Normady"
POT zaprasza do udziału w workshopie z rosyjską branża turystyczną
Utworzono szlak maziarski w Małopolsce
Dni Węgrzyna w Krakowie - weekend dla smakoszy win
Ryanair osiąga bardzo dobre wyniki
Wizz Air rezygnuje z trasy Katowice - Warna
Toruński deweloper wybuduje nowy hotel
Angielski dla pracowników gastronomii
Kraków: ruszyła budowa ważnego odcinka drogi krajowej nr 94
Pakistan - katastrofa samolotu pasażerskiego
Nowa Baza Biur Turystycznych dostępna!
Kartą kredytową - niebezpiecznie
Terminal 2 na Okęciu zamknięty