Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA


Promocja Polski w CNN International
2008-09-26Dwa spoty reklamowe będą promować Polskę w telewizji CNN. Od piątku, 26 września 30-sekundowe filmiki będą emitowane w CNN International w ramach kampanii promującej Polskę. Jeden filmik będzie zachęcać do inwestowania w Polsce, a drugi będzie pokazywać polskie atrakcje turystyczne.
r e k l a m a
Emisja w CNN potrwa do 14 grudnia. Przez ten czas oba spoty zostaną pokazane 625 razy.
Spoty reklamujące Polskę zostały zaprezentowane w czwartek, 25 września na konferencji prasowej w Warszawie.
Filmik zachęcający do inwestowania zawiera zdjęcia, przedstawiające warszawskie ulice, giełdę i studentów. Młody mężczyzna przekonuje, że Polska jest krajem zdolnych, wykształconych ludzi oraz dobrym miejscem do inwestowania.
Drugi spot pokazuje atrakcje turystyczne, m. in.: pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie, fontannę Neptuna w Gdańsku, krakowski rynek, paralotniarzy w Zakopanem, Tatry, konną przejażdżkę brzegiem morza oraz regaty windsurfingowe w zatoce Puckiej.
Promocja Polski realizowana jest przy współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej i Polskich Linii Lotniczych LOT.
Nina Kowalewska-Motlik, przedstawiciel handlowy CNN na Polskę poinformowała, że koszt produkcji filmów został pokryty przez CNN, natomiast partnerzy przedsięwzięcia za 600 tysięcy USD wykupili czas antenowy na emisję obu spotów.
Dodała też, że telewizja CNN bezpłatnie przekazała prawa autorskie do spotów polskim partnerom. Dzięki temu będą mogły być wykorzystane do celów promocyjnych także po zakończeniu kampanii.
Uzupełnieniem akcji promocyjnej w telewizji będą banery reklamowe, które będą prezentowane na stronach internetowych CNN. Dodatkowo od 6 do 13 października, CNN wyemituje serię programów pod tytułem "Eye on Poland", które zostaną poświęcone polskiej gospodarce, polityce, kulturze i turystyce.
Aleksandra Piątkowska, dyrektor departamentu dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ zaznaczyła, że spoty mają pokazać Polskę jako "kraj stabilny, europejską demokrację z bogatą tradycją, kulturą i historią, ale także kraj nowoczesny, dynamiczny, otwarty, wiarygodny partner NATO i UE".
Nina Kowalewska-Motlika przyznała, że chodzi głównie o to, aby widzowie po obejrzeniu spotów byli zaskoczeni Polską.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział centra informacji i promocji:
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Centralwings: opłata pasażerska wzrosła o 30 zł
Informacja BOTM: zmiany w sprzedaży zezwoleń Bośnia i Hercegowina ogólne
Jet Air zwiększa częstotliwość lotów na trasie Warszawa - Zielona Góra
AmRest posiada łącznie 32,98 proc. akcji Sfinksa
Skansen przemysłowy w Dąbrowie Górniczej
Katowice: nie będzie międzynarodowego dworca autokarowego?
Nowe lotnisko w Nadżafie pobudzi ruch turystyczny
Pomorskie: bus z uczniami wjechał w drzewo
Siódma rocznica powstania Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Najlepsze biura podróży według tajemniczych klientów
Lotniska w Czechach bezpieczne
otoWakacje.pl - kolejny serwis turystyczny Grupy Allegro
Port lotniczy z Babimoście jako lotnisko rezerwowe Euro 2012?
Warszawa zaprasza na swoje stoisko na targach Lato 2009
Nie będzie już Olsztyńskiej Karty Turystycznej!
Der Spiegel: Lufthansa szpiegowała dziennikarza?