TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotelarze promują stolicę

Przed czterema laty gwałtownie spadła liczba odwiedzających nasz kraj turystów. W tym okresie (w ciągu 40 miesięcy) w samej Warszawie przybyło aż 2,6 tys. pokoi w hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych.


Szefowie stołecznych hoteli - InterContinentalu, Hyatta, Sheratona, Bristolu, Marriotta, Radissona, Westina, Sofitela i Holiday Inn postanowili promować Warszawę. Pisaliśmy, że od stycznia każdy gość tych hoteli zapłaci 1 euro na konto fundacji non-profit Warsaw Destination Alliance. Fundusze zostaną przeznaczone na reklamowanie warszawskich uroków w CNN i CNBC. W internecie ruszy kampania "Cuda Warszawy". Materiał ma też nakręcić BBC.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
turystyka ruch turystyczny w Polsce promocja promowanie Warszawy stolicy kampania reklamowa promocyjna Cuda Warszawy hotelarze w Warszawie ilość liczba turystów z zagranicy zagranicznych obcokrajowców cudzoziemców Polska Warszawa hotele InterContinental Hyatt Sheraton Bristol Marriott Radisson Westin Sofitel Holiday Inn fundacja non-profit Warsaw Destination Alliance CNN CNBC hotelu westina wisła hotel opinie hotels corporation hoteli odwiedzających do stolice




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję