Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.Turystyki - Wakacje.pl Kraków...
- Szukamy partnera handlowego w branży turystycznej
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Sprzedawca w Biurze Podróży EASY SURF (praca...
- Pilot
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Specjalista ds. turystyki B2B Poznań
- Pilot Wlochy 22-27 września 2025
- Pilot Kazachstan Uzbekistan Tadżykistan
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...


Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
2005-06-0631 maja 2005 zakończyła się kolejna dwutygodniowa kampania zachęcająca do odwiedzenia Małopolski. Tym razem była to akcja pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia", obejmująca dwa rodzaje nośników - billboardy oraz prasę regionalną. Kosztowała ok. 207 tysięcy złotych.
r e k l a m a
Reklama wypoczynku w Małopolsce w postaci plakatu przedstawiającego widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr i sloganem: "Odwiedź swoje marzenia" prezentowana była na 350 billboardach przez ponad dwa tygodnie. Na drugim, konkurencyjnym plakacie znalazł się widok z Tatr oraz małopolskie drogowskazy. Tablice z plakatami można było zobaczyć w Warszawie (100 nośników, w tym 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz Wrocławiu (70 nośników).
Drugim elementem kampanii była reklama w prasie regionalnej. W tytułach takich jak "Dziennik Zachodni", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Poznańska" oraz "Gazeta Wrocławska" pojawiły się czterostronicowe wkładki poświęcone Małopolsce. Wybór tych gazet dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w regionach, w których przeprowadzana była kampania.
Celem kampanii ukrytej pod sloganem "Odwiedź swoje marzenia" było nie tylko przyciągnięcie nowych turystów do Małopolski, ale również budowanie marki Małopolski jako istotnego regionu turystycznego.
O tym, jak skuteczna okazała się ta kampania, kosztująca ok. 207 tysięcy złotych dowiemy się dopiero przy okazji tegorocznych badań ruchu turystycznego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Dział dla turystów:
Najlepszy miesiąc w historii PLL
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
Najlepszy moment na kupno przyszłorocznych
Starsze aktualności:
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Wypadek autokaru PKS na Pomorzu Zachodnim
Scan Holiday rozpoczęło sprzedaż oferty Lato 2010
Hotel Europejski zwalnia 151 osób
Anousheh Ansari - pierwszą turystką w kosmosie?
Duży mróz na Podhalu i w Tatrach zagrożeniem dla wypraw turystycznych
Autokarem z PBP Olsztyn - opinie
Izraelscy ochroniarze dbając o bezpieczeństwo swoich obywateli, atakują mieszkańców Polski!
Warszawa: prywatni przewoźnicy sami znaleźli sobie miejsce na dworzec
VI Kongres Krajoznawstwa Polskiego Olsztyn 2010
Hiszpanie stawiają na japońskich turystów!
EasyJet kończy loty z Gdańska do Wielkiej Brytanii
Lubuskie potrzebuje strategii promocji
Nieprzewidziane wakacyjne wydatki
Kraków: okradł turystę - sposobem na przewodnika
USA chce kontrolować listy pasażerów przed odlotem samolotu
Jak zrobić w zbożu ślady UFO, czyli jak niewielkim kosztem podnieść atrakcyjność turystyczną
Prezydencki zameczek w Wiśle bije rekordy
Opinie o REGO-BIS - wyjazd na narty