Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
W maju ruszy kampania reklamowa województwa śląskiego za 2 mln zł
Zgodnie z założeniami, 5 maja ma ruszyć kampania reklamowa, która będzie zachwalać ofertę turystyczną woj. śląskiego. Kampania będzie adresowana do mieszkańców Śląska. Akcja "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" ma przekonać Ślązaków do poznania atrakcji województwa i stania się ich ambasadorami na zewnątrz.
Kampania ma potrwać do 4 czerwca. Jej odbiorcami mają być osoby aktywne, w wieku 25-45 lat, którzy mają dzięki niej dowiedzieć się o nieodległych atrakcjach turystycznych.
Głównym elementem graficznym kampanii stały się zdjęcia zabytkowej kopalni "Guido" w Zabrzu, pałacu w Pszczynie, paralotniarza na Górze Żar w Międzybrodziu Żywieckim oraz bazyliki w Piekarach Śląskich.
Tematy zdjęć mają być symbolem czterech rozwijanych w Śląskim gałęzi turystyki: przemysłową, kulturową, aktywną oraz sakralną.
Region nie mógł wykorzystać wizerunku piekarskiej bazyliki, powszechnie kojarzonego wizerunku Jasnej Góry, ponieważ, że przeor klasztoru nie wyraził na to zgody.
Nośniki jakie zostały wykorzystane w kampanii to: billboardy, citylighty, autobusy komunikacji miejskiej, oraz media (lokalne gazety, telewizja i radio). Dodatkowo akcja będzie wzmocniona mailingiem do 800 tys. użytkowników dwóch popularnych portali internetowych, którzy są mieszkańcami woj. śląskiego, oraz tradycyjną wysyłką pocztową do 1 mln skrzynek (do mieszkańców mają trafić mapki-przepustki do zorganizowanego przy kampanii konkursu).
Koszt tej kampanii promocyjnej to 2 mln zł, z czego 1,1 mln zł wydano na zakup mediów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania promocyjna województwa śląskiego
[2009-04-30 12:25 83.15.101.*]
Plakaty już wiszą od kilku dni. Wreszcie normalna promocja, bez piętrowych, zmyślonych (sic!) skojarzeń i za rozsądną kwotę. Koniec monopolu Eskadry? odpowiedz »
Kampania promocyjna województwa śląskiego
[2009-05-04 14:06 83.15.101.*]
Sprawnie zorganizowana akcja: mailing z onetu i jakiś konkurs na fotki. Wreszcie coś, co dociera do ludzi a nie tylko do jakiś 'speców od promocji'. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Likwidacja rejsowych lotów Centralwings ciosem w Balice?
Dzieła sztuki warte miliony dolarów zniknęły z Archiwum Architektury i Sztuki w Moskwie
Nowe zasady przy odprawie pasażerów i bagażu kabinowego
Sprzedano najatrakcyjniejszą pod hotel działkę w Krakowie
Ryanair jesienią wprowadza nową trasę Wrocław - Rzym
Pomysł na promocję Łodzi na świecie
Okęcie na 40 miejscu w Europie
Małopolska: podkrakowskie gminy chcą przyciągnąć turystów
Już działa pierwsza restauracja AmRest w Bułgarii
Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
Wczasy Odchudzające - 20 % Taniej !