Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową
2008-02-21Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową przypominającą klientom o zbliżającym się sezonie letnim. Akcja była realizowana już czwarty raz.
r e k l a m a
Pocztówka, przygotowana przez GTP przypomina wyglądem kartkę z wakacji. Zawiera logo oraz dane konkretnego biura. Kartkę tą każde biuro podróży wysyła do własnej bazy klientów.
Pocztówka to nie tylko przypomnienie o biurze. To również forma rabatu. Ponieważ partnerem czwartej edycji jest Delta Travel każdy klient, który z otrzymaną pocztówką zgłosi się do agencji, która wysłała kartkę, otrzyma 100 zł zniżki na rezerwację produktu "Hiszpania on-line".
Kartka ma przypomnieć klientom, iż warto pomyśleć o rezerwacji wyjazdu na zbliżający się sezon. Ponadto jest to akcja wizerunkowa, która przypomni o biurze podróży klientowi. Dla adresatów pocztówki często stanowi impuls do zaplanowania wyjazdu w sezonie oraz dodatkową zachętę ze względu na rabat.
- Dla swojego biura podróży zamówiłem 1000 sztuk - mówi pan Adam Kurdziel, właściciel biura ANZA z Rybnika - Uważam, że taka kartka to sympatyczna forma promocji i zachęta do odwiedzenia nas - podsumowuje.
Kolejną edycję akcji, która cieszy się dużym zainteresowaniem Grupa Travel Polska planuje tuż po wakacjach, na rozpoczęcie sezonu zimowego.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza blisko 100 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Mgła paraliżuje lotnisko w Rębiechowie
Strategia marketingowa Szlaku Zabytków Techniki wkrótce będzie gotowa
Polska na targach ITB Berlin 2009
Pyrzowice prowadzą negocjacje z Ryanairem
Nowe za Połowę w Sphinxie: Przysmak Orientalny i Czarny Stek
Praca magisterska krótka ankieta Meksyk; potrzebna pomoc
Trzymilionowy uczestnik programu EuroBonus
Jaskinia Zbójecka będzie atrakcyjna
Tatry: będzie remont krzyża na Giewoncie
Accor: ponad 800 hoteli na świecie 50% taniej
Węgry: Sjesta bez darmowego piwa
Okradzeni turyści ze statku "F.Chopin"
Linie Emirates zafundują pasażerom darmowy pobyt w luksusowym hotelu w Dubaju
30 i 31 stycznia samoloty British Airways nigdzie nie polecą
Linie British Airways zlikwidowały trasę Warszawa - London City
Czy podróżowanie samolotem jest coraz mniej bezpieczne?
Kampania informacyjna Lufthansy
Chcesz odświeżyć oferty Swojego biura...? Szukasz nowych moż