Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową przypominającą klientom o zbliżającym się sezonie letnim. Akcja była realizowana już czwarty raz.
Pocztówka, przygotowana przez GTP przypomina wyglądem kartkę z wakacji. Zawiera logo oraz dane konkretnego biura. Kartkę tą każde biuro podróży wysyła do własnej bazy klientów.
Pocztówka to nie tylko przypomnienie o biurze. To również forma rabatu. Ponieważ partnerem czwartej edycji jest Delta Travel każdy klient, który z otrzymaną pocztówką zgłosi się do agencji, która wysłała kartkę, otrzyma 100 zł zniżki na rezerwację produktu "Hiszpania on-line".
Kartka ma przypomnieć klientom, iż warto pomyśleć o rezerwacji wyjazdu na zbliżający się sezon. Ponadto jest to akcja wizerunkowa, która przypomni o biurze podróży klientowi. Dla adresatów pocztówki często stanowi impuls do zaplanowania wyjazdu w sezonie oraz dodatkową zachętę ze względu na rabat.
- Dla swojego biura podróży zamówiłem 1000 sztuk - mówi pan Adam Kurdziel, właściciel biura ANZA z Rybnika - Uważam, że taka kartka to sympatyczna forma promocji i zachęta do odwiedzenia nas - podsumowuje.
Kolejną edycję akcji, która cieszy się dużym zainteresowaniem Grupa Travel Polska planuje tuż po wakacjach, na rozpoczęcie sezonu zimowego.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza blisko 100 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Mgła paraliżuje lotnisko w Rębiechowie
Strategia marketingowa Szlaku Zabytków Techniki wkrótce będzie gotowa
Polska na targach ITB Berlin 2009
Pyrzowice prowadzą negocjacje z Ryanairem
Nowe za Połowę w Sphinxie: Przysmak Orientalny i Czarny Stek
Praca magisterska krótka ankieta Meksyk; potrzebna pomoc
Trzymilionowy uczestnik programu EuroBonus
Jaskinia Zbójecka będzie atrakcyjna
Tatry: będzie remont krzyża na Giewoncie
Accor: ponad 800 hoteli na świecie 50% taniej
Węgry: Sjesta bez darmowego piwa
Okradzeni turyści ze statku "F.Chopin"
Linie Emirates zafundują pasażerom darmowy pobyt w luksusowym hotelu w Dubaju
30 i 31 stycznia samoloty British Airways nigdzie nie polecą
Linie British Airways zlikwidowały trasę Warszawa - London City
Czy podróżowanie samolotem jest coraz mniej bezpieczne?