Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Największa rosyjska sieć restauracji Rosinter wchodzi do Polski
Prawdopodobnie już w maju, największa rosyjska sieć restauracji Rosinter, wejdzie na polski rynek. Pierwszy lokal ma otworzyć w Warszawie - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Wcześniej pojawiały się tylko zapowiedzi rozpoczęcia działalności w naszym kraju. Zarejestrowaliśmy firmę w Warszawie i planujemy inwestycje - oznajmiła Lera Silina, rzeczniczka firmy w Rosji. Tłumaczy, że nie może ujawnić więcej szczegółów, ponieważ Rosinter notowany jest na moskiewskiej giełdzie.
Z informacji zawartych na polskich stronach internetowych firmy wynika, że na razie zamierza rozwijać w Polsce przez franczyzę dwie koncepcje lokali: Il Patio z kuchnią włoską i Planeta Sushi z japońską. Firma posiada też licencję na otwieranie restauracji amerykańskich sieci TGI Friday’s w niektórych krajach Europy.
Sieć Rosinter, która jest w piątce najdynamiczniej rozwijających się firm gastronomicznych w Europie, założył emigrant z Wenezueli z rosyjskimi korzeniami Rostislav Ordovsky-Tanaevsky Blanco. Rosyjska sieć to duży gracz, wielkością przychodów porównywalny z AmRestem znanym w Polsce z lokali KFC i Pizza Hut. W 2007 r. przychody rosyjskiej grupy przekroczyły 500 mln zł.
Coraz powszechniej obserwuje się przypływ firm na rynek gastronomiczny w Polsce. Wartość polskiego sektora gastronomicznego szacowana jest dziś na 20 mld zł. Ostatnie dane GUS z 2006 r. wskazują, że wówczas na jedzenie poza domem Polacy wydali 18,2 mld zł.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Logo "I Love NY" wypromuje amerykańskie linie lotnicze
Największe zabawy sylwestrowe w europejskich stolicach
Rainbow Tours: sprzedaż drugiej części oferty zimowej
Portal Odpoczne.pl w nowej, zimowej szacie
Za tydzień Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Śląskiego Oddziału PIT
W Krakowie 150 busów zablokuje centrum
Samolotem, pociągiem, autokarem
Unijni urzędnicy skontrolują sprzedaż paliwa na polskich lotniskach
Przyszłości turystyki lotniczej w Polsce
Resort skarbu chce sprywatyzować 15 PKS-ów
Garmin stworzył GPS dla narciarzy, jeżdżących poza stokami
"New York Times" z zachwytem pisze o Krakowie
Polska przegrała sprawe o Heweliusza
Wizz Air upraszcza zasady bagażowe