
Konkurs na najlepszą pracę magisterską związaną z turystyką!
2006-01-18Ministerstwo Gospodarki ogłosiło kolejną - piątą edycję Konkursu o nagrodę Ministra na najlepszą pracę magisterską z zakresu gospodarki turystycznej.
r e k l a m a
W konkursie mogą brać udział prace, które zostały obronione w roku akademickim 2004/2005 i 2005/2006 na uczelniach państwowych i niepaństwowych w Polsce. Jak podaje Departament Turystyki, tematy prac powinny dotyczyć problematyki związanej z podnoszeniem konkurencyjności polskiej oferty turystycznej na rynku krajowym i zagranicznym, czyli związanej z przyjętą przez rząd Strategią rozwoju turystyki na lata 2001-2006.
Każda szkoła wyższa może zgłosić dowolną ilość prac magisterskich. Warunkiem jest jedynie, że jeden promotor może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę. Rada Wydziału musi uznać je za twórcze, innowacyjne i zasługujące na rozpowszechnienie wśród branży turystycznej.
Termin składania prac upływa 31 lipca 2006 roku. Prace konkursowe można dostarczać tylko drogą pocztową na adres:
Ministerstwo Gospodarki
Departament Turystyki
Plac Trzech Krzyży 3/5
skr. poczt. 59
00-955 Warszawa
z dopiskiem na kopercie "KONKURS NA NAJLEPSZĄ PRACĘ MAGISTERSKĄ"
Zgłoszenie powinno zawierać:
- 1 egzemplarz pracy w formie pisemnej oraz 1 w formie elektronicznej - na dyskietce lub CD,
- potwierdzenie obrony pracy wydane przez władze uczelni,
- recenzję i ocenę promotora,
- wypełnioną Kartę zgłoszeniową,
- jednostronicowe streszczenie pracy,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację pracy przez Departament Turystyki,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na szerokie rozpowszechnienie pracy.
Laureata wybierze Kapituła konkursu, w składzie: 3 osoby z Rady Turystyki, 3 osoby z kadry naukowo-dydaktycznej uczelni, 1 osoba z Departamentu Turystyki Ministerstwa Gospodarki. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie Ministerstwa Gospodarki WWW.mg.gov.pl do 20 listopada 2006 roku, laureaci będą powiadomieni o zwycięstwie listem poleconym.
Laureaci konkursu otrzymają nagrody pieniężne w następującej wysokości:
- I nagroda 5 000 zł (pięć tysięcy złotych),
- II nagroda 3 000 zł (trzy tysiące złotych),
- III nagroda 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
Promotorzy nagrodzonych prac również otrzymają nagrody pieniężne w następującej wysokości:
- I nagroda 3 000 zł (trzy tysiące złotych),
- II nagroda 2 000 zł (dwa tysiące złotych),
- III nagroda 1 000 zł (jeden tysiąc złotych).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Bardzo kiepska nagroda
[2006-02-26 00:03 213.155.172.*]
Wysokosc nagrody za I,II i III miejsce jest wrecz smieszna.To jest uwlaczajace dla tych,ktorzy ta ngrode otrzymaja i bardzo bardzo przykre:((
Basia odpowiedz »r e k l a m a
Dział gastronomia:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Dział centra informacji i promocji:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Yanosik pomaga atrakcjom
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział biura turystyczne:
Ryanair i Grupa eSky przedłużyły umowę
Itaka: który salon okazał się
Rick Steves pokazuje Ameryce nasz
Dział hotele, pensjonaty:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Sieć a&o osiągnęła kolejny
Starsze aktualności:
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Małopolski Szlak Renesansu 2009
Zaśmiecone nadmorskie kurorty odstraszą turystów
Będzie zakaz jazdy na nartach po alkoholu na polskich stokach?
Touroperatorzy wymagają od klientów dopłat do letnich wyjazdów
Więcej destynacji z Okęcia; LOT walczy o rynek
PKP PR i PKP Intercity rywalizują o klientów
I Weekend Kulinarny Gdyni już w tym tygodniu
Wrocław: nowy stadion pomieści 42 tys. kibiców
Propozycje zimowe Lemur Travel
Geovita odświeża swój wizerunek: nowa strona www i kampania reklamowa