Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
20 proc. Polaków nie jest niezadowolonych ze swojego urlopu!
Jak alarmuje serwis HolidayCheck, aż co piąty Polak jest niezadowolony ze swojego urlopu.
Polacy coraz częściej wyjeżdżają na wakacje za granicę. Ale nadal duża część z tych podróżujących, aby odkryć tajemnice Egiptu bądź wypocząć na tunezyjskiej plaży, popijając jednocześnie w słońcu kolorowe drinki, musi konsekwentnie odkładać na ten cel ciężko wypracowane pieniądze. Niestety, coraz częściej zdarza się, że tak długo wyczekiwany tydzień urlopu, okazuje się nie wart wielomiesięcznych wyrzeczeń.
Informacje, które są umieszczane przez biura podróży w katalogach turystycznych, chociaż brzmią zachęcająco, w rzeczywistości nie odpowiadają na mnóstwo pytań stawianych przez potencjalnych urlopowiczów. Nie ma w nich ponadto bieżącej aktualizacji oraz wzmianek o drobnych elementach, które mogą całkowicie zmienić standard wypoczynku.
Zranione stopy w obskurnym basenie, wstrętne i niedogotowane jedzenie, odpychające pokoje oraz niewygodne, poplamione łóżka - oto wakacyjna rzeczywistość wielu spośród polskich turystów.
Mówi Beata Czajkowska z HolidayCheck (serwisu z opiniami na temat hoteli) uważa w sieci nic nie zdoła się ukryć. Każde niedopatrzenie ze strony hotelu: plac budowy pod oknami, zdewastowany basen, niemiła obsługa, czy też notorycznie niedziałająca klimatyzacja przy upale sięgającym 40 stopni natychmiast zostaje opisane przez pokrzywdzonych turystów, którzy dzięki platformie chcą ostrzec innych przed czyhającym na nich niebezpieczeństwem i rozczarowaniem.
Internet bez wątpienia jest ogromnym źródłem informacji związanych z urlopem, mało tego odgrywa coraz większą rolę w społeczeństwie. O tym fakcie przekonali się niemieccy touroperatorzy, którzy w swoich katalogach starają się oferować jedynie te hotele, które są dobrze oceniane przez klientów.
Beata Czajkowska podkreśla, że niestety hotele, których niemieccy turyści już nie chcą odwiedzać, oferowane są w dalszym ciągu polskim, turystom wydają swoje wielomiesięczne oszczędności na wakacyjny wypoczynek. W efekcie, polscy turyści są niezadowoleni ze swoich podróży.
Aby zminimalizować ryzyko trafienia na niezadowalającą ofertę, polscy turyści powinni po prostu przed zakupem skorzystać z zasobów internetu. Użyć wyszukiwarki Google, czy też odwiedzić portale lub fora internetowe na których na temat wybranego touroperatora, czy też obiektu, wypowiedzieli się inni turyści.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-09-26 13:02 84.188.153.*]
Sprawdzanie opinii o hotelu na www.holidaycheck.pl lub www.myhotelvideo.pl i innych, najlepiej zagranicznych stronach, powinno być obowiązkiem sprzedawcy. Klienci już powoli nauczyli się korzystać z tych narzędzi, ale biuro podróży nia może opierać się wyłącznie na opisie katalogowym. odpowiedz »
Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-10-01 09:40 83.25.253.*]
czego można spodziewać się za 1500zł? Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że przelo jest najdroższy, a gdzie reszta? Sam przelot czarterem do Egiptu to kwota 410$+ubezpieczenie+dopłaty paliwowe. Więc kiedy impreza kosztuje 1500zł to większość ceny to sam przelot. Dużą winę w uświadamianiu klintów mają również biura podróży dla których jedynie liczy się statystyka sprzedaży, a nie sam klient. Lepiej aby klient jechał z nastawieniem, że nie będzie liksusu w 3* hotelu niż miałby się niemile rozczarować. Należy go przed wyjazdem uprzedzić. odpowiedz »
Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-09-26 14:26 83.19.173.*]
większość opinii na tych stronach to poprostu zemsta ludzi,którzy wyjeżdżają za 1tysiąc złotych w warunki odpowiadające cenie a wyobrażają sobie nie wiadomo co ,że obsługa na rekach ich nosić będzie ...poza tym konsultanci powinni mówić prawdę o hotelach bo wielu z nich zwyczajnie ściemnia żeby opchnąć towar i tyle!!! a w biurach nikt nie powinien opierać się na opiniach z netu tylko na własnych doświadczeniach i opiniach własnych klientów...dzwoniąc do nich po powrocie tyle w tym temacie :-) miłego dnia...
róża_pustyni odpowiedz »Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-09-26 15:58 62.29.164.*]
w 100% zgdzam sie z Twoją wypowiedzią. ja wybierając hotel opieram sie na opiniach znajomych - wtedy mam gwarancje. niestety menatalnośc Polaków sie nie zmienia - szukają oferty za 1000 zł a oczekują hotelu 5* i murzyna z wachlarzem 24h na dobe, niestety za taka cenę to tylko 3* i to w hotelu na zadu...
pozdrawiam odpowiedz »
Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-09-27 09:11 83.12.14.*]
opinia opinią na stronach internetowych ale faktem jest to, że w dalszym ciągu Polscy nie liczą się ze standardem hotelu tylko patrzą na cene odpowiedz »
Polacy niezadowoleni z urlopu
[2008-09-30 14:51 83.5.156.*]
dobre, ale za 1 tys zł mozna jechać pod koniec sezonu, albo ostatecznie poza sezonem do Tunezji, Egiptu Grecji, czy Turcji i to z bardzo dobrym biurem, bo takie ceny ma np TUI. wystarczy najpierw trochę pomysleć. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział przewodnicy i piloci:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Zmiana numeru telefonu Austriackiego Ośrodka Informacji Turystycznej
Lekkomyślni turyści sami zapłacą za akcje ratownicze w górach?
Kartuzy: pożar w Hotelu Pod Orłem
Sanepid wydał zakaz kąpieli w niektórych beskidzkich rzekach
Travelport wzmacnia swoją pozycję w Polsce
Więcej destynacji z Okęcia; LOT walczy o rynek
PKP PR i PKP Intercity rywalizują o klientów
W dobie internetu warto dbać o dobrą opinię klientów!
Costa Coffee otworzyła swój pierwszy bar kawowy w Warszawie
Ruszyło grzybobranie w podhalańskich lasach
Nowa superszybka linia kolejowa
Konkurs na najlepszą pracę magisterską związaną z turystyką!
Nowe kierunki Wizz Air we wcześniejszym terminie
Francuzi wcale nie są mistrzami kulinarnymi?
Lotnisko nad Dunajcem już za 4 lata?
Czy Polacy są dyskryminowani na niektórych lotniskach USA?
Nie zamówisz jedzenia - nie usiądziesz
Ekspansja Wizz Air w Polsce: rozwój bazy w Gdańsku, start bazy w Poznaniu
Małopolski Szlak Renesansu 2009
Zaśmiecone nadmorskie kurorty odstraszą turystów