TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak na Dolny Śląsk przyciagnąć turystów biznesowych?

Odpowiedzi na tytułowe pytanie szukało w środę (29.10) kilkudziesięciu uczestników konferencji "Perspektywy rozwoju turystyki biznesowej na Dolnym Śląsku", zorganizowanej przez Convention Bureau. Wzięli w niej udział m.in przedstawiciele samorządów, branży turystycznej oraz izb gospodarczych. Organizatorzy konferencji podkreślali znaczenie rozwoju turystyki biznesowej. Jak wiadomo, turysta, który przyjeżdża w interesach, wydaje kilka razy wiekszą sumę pieniędzy niż turysta indywidualny.


Oprócz ambitnych celów, na konferencji przedyskutowano również kwestie wymagające reform. Sławomir Najnigier, wiceprezydent Wrocławia, wskazał słabe punkty regionu, takie jak brak dużego centrum kongresowego, czy odpowiedniego lotniska.

Jak podaje Instytut Turystyki, w ubiegłym roku do Polski przyjechało w interesach ok. 3,8 mln ludzi, głównie do Warszawy i Poznania. Zyski z zagranicznych delegacji określa sie na ok. 640 mln dolarów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
perspektywy rozwoju turystyki biznesowej na Dolnym Śląsku turystyka biznesowa kongresowa konferencyjna w Polsce Dolny Śląsk konferencja Sławomir Najnigier Instytut Turystyki zyski turystyki atrakcje turystyczne walory slask turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję