Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ogólnopolski Touroperator na sprzedaż
- Deluxe Travel Club szuka Specjalisty ds. Sprzedaży
- pilotaż/ kierowca busa
- TBO.COM POLSKA szuka KEY ACCOUNT MANAGERA
- Pilot na wyjazd 15-17.10.2025r.
- Specjalista ds turystyki Łódź
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- pilot wyjazdu 14-16 października
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki


Największe miasta reklamują się w Polsce i za granicą
2007-05-12"Życie Warszawy" napisało o walce polskich miast o turystów i inwestycje. Do promocji używane są pomysły już znane: chwytliwe hasła, billboardy czy reklamy na autobusach ale także nowatorskie np. cukierki w kształcie prezerwatyw. Zdaniem ekspertów, taka reklama się opłaca.
r e k l a m a
Moda na Warszawę minęła. W rankingach atrakcyjności biznesowej i turystycznej obecnie dominują inne miasta, liderem promocyjnego wyścigu jest Wrocław, ale przykład z niego szybko wzięli inni.
Wrocław i Kraków nie maja sobie równych pod względem liczby turystów i nowych inwestycji. Według "Życia", dzięki planom prezydenta Wrocławia Rafała Dutkiewicza, w miasto zainwestowano już 300 mld euro, dzięki czemu powstało sto tys. nowych miejsc pracy. Z kolei do Krakowa przyjeżdża najwięcej turystów z zagranicy. Amerykańska agencja turystyczna Orbitz gród Kraka wybrała za najmodniejsze miasto 2007 roku. Rok temu odwiedziło go ponad 7 mln turystów. W tym roku może być ich więcej, bo w czerwcu miasto będzie obchodzić 750-lecie. Iza Helbin z biura promocji Krakowa informuje, że na urodziny miasta zaproszony będzie każdy. W Polskę ruszą charakterystyczne dla Krakowa postacie, między innymi lajkonik, który będzie reklamował jubileusz.
Reklamę miasta mają też w planach władze Warszawy. Stolica chce się promować przede wszystkim za granicą i korzystać z doświadczeń Krakowa czy Wrocławia. Zdaniem Katarzyny Ratajczyk, dyrektora biura promocji miasta, Warszawa powinna promować też architekturę socrealizmu.
W swoją reklamę zainwestował także Gdańsk. Pod koniec kwietnia rozpoczęły się działania promocyjne skierowane do mieszkańców Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jako swój atut miasto chce wykorzystać nowe bezpośrednie połączenia lotnicze m.in z Londynem i Dublinem. Zdaniem Anny Zbierskiej z referatu promocji, dzięki reklamie być może obcokrajowcy wybiorą Gdańsk jako miejsce na weekend. Miasto będzie się reklamować m.in. w 600 reklamach telewizyjnych, 445 billboardach i reklamach prasowych.
Nowe połączenia lotnicze chce wykorzystać także Kraków, który planuje wielką kampanię w Stanach Zjednoczonych. Za granicą promował się już Wrocław - w ubiegłym roku reklamy miasta pojawiły się na Ukrainie i w Anglii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Kraków, Wrocław, Warszawa promują się za granicą
[2007-05-14 09:49 62.121.133.*]
Kraków jest pod każdym względem niezrównany. odpowiedz »
r e k l a m a
Kraków, Wrocław, Warszawa promują się za granicą
[2007-05-14 23:49 81.219.244.*]
żeby tylko nie zapomniała Pani Helbin wysłać w Polskę tego głupkowatego smoka w zielonej podszewce! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Młodsze pokolenie oczekuje zielonego
Wielkopolska promuje się w
Szczyrk 2.0 - wielkie plany małego
Dział przewodnicy i piloci:
Nowa atrakcja turystyczna w
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie dyrektywy
Część przedsiębiorców nadal ma trudności z rozliczeniem pomocy z
Starsze aktualności:
Travelplanet: dwukrotny wzrost
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Powstał nowy hotel w Kazimierzu
Zadowalające wyniki turystyki przyjazdowej do Niemiec
Wyspy Kanaryjskie najbardziej modne
Wakacje.pl: ruszył sezon turystyczny Lato 2009
Luksusowe apartamenty, spa, wykwintne menu - to oferuje hotel dla kotów
Salmonella w beskidzkich rzekach!
Tragiczny wypadek autokaru jadącego z urlopowiczami na Krym
Podatki dobijają rumuńską turystykę
50 zimowych rozkładów lotów zatwierdził ULC
Warszawskie kamienice zamienią się w hotele?