Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Warszawa chce walczyć o turystów
Warszawa postanowiła postawić na przyciągnięcie turystów, inwestorów oraz na samo stworzenie marki miasta oraz skuteczniejsze jej reklamowanie - takie są właśnie plany biura promocji na rok 2009.
Katarzyna Ratajczyk z biura promocji miasta spotkała się z dziennikarzami, aby opowiedzieć, co już udało się zrobić w roku 2007 i jakie cele stawia sobie na rok przyszły. Przedstawiła ponadto Barbarę Takieli jako nową dyrektor Stołecznego Biura Informacji i Promocji Turystycznej. Obie złożyły deklaracje, że będą współpracowały w promowaniu Warszawy. Przyznały także, że wiele jest jeszcze do zrobienia. Należy poprawić nie tylko wizerunek miasta w Polsce i na świecie, ale również wśród samych warszawiaków. Tak wielu jest tutaj przyjezdnych, którzy nie mają prawie żadnych informacji o mieście, w którym mieszkają oraz pracują.
W tym właśnie celu biuro promocji miasta ma wybierać wreszcie w tym jeszcze roku agencję reklamową, która będzie miała za zadanie zająć się stworzeniem profesjonalnej strategii promocyjnej Warszawy oraz, jak wyraziła się Katarzyna Ratajczyk, "budowaniem jej marki". Dodała także, że pojedyncze billboardy nie wystarczą, należy krok po kroku konsekwentnie tworzyć pozytywne skojarzenia oraz dobrą reputację Warszawy. Na międzynarodowych targach turystycznych dotąd reklamowano Warszawę głównie jako cel clubbingu i shoppingu. Oczywiście nie ma czego się wstydzić, ale prawda jest taka, że turyści z Rosji czy też Niemiec po odwiedzeniu muzeów bądź Łazienek jadą do Arkadii lub innego centrum handlowego. I to również powinno się wykorzystać, jak podkreśliła Katarzyna Ratajczyk. Zapowiedziała ponadto stworzenie nowocześniejszej strony internetowej miasta, co dopiero ogłoszono przetarg, co oznacza, ze potrwa to zapewne jeszcze z pół roku, i ułożenie ciekawego kalendarza sztandarowych imprez, które stałyby się magnesem dla przyjezdnych. W przyszłym roku miasto chce się skoncentrować szczególnie na obchodach 65. rocznicy powstania w Getcie.
Dotąd w Warszawie nie były przeprowadzane żadne profesjonalne badania liczby turystów oraz ich oczekiwań. Jak powiedziała Barbara Tekieli, z dużych miast Polski takie właśnie badania prowadzi jedynie Kraków, który jest liderem w krajowej turystyce. Tego roku Warszawa skorzysta z ich metody, zostaną przeprowadzone badania i wreszcie zostaną zebrane informacje, jakich usług, produktów czy imprez oczekują w Warszawie turyści.
Na pytanie, czy będziemy przyciągać turystów tak jak firma Wizz Air, która reklamuje na londyńskim lotnisku Gdańsk jako miasto taniej wódki oraz śledzika, odpowiedziała, że ta kampania była bardzo krytykowana, a Warszawiaków stać na coś więcej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Krakowscy taksówkarze domagają się wolnego rynku
Trójmiasto wyróżnione na targach turystycznych w Helsinkach
Zaktualizowany przewodnik "Tatry. Polskie i Słowackie"
Gdańskie Smaki - potrawy wg przepisów z 1858 roku
JAL - najpopularniejsze linie lotnicze świata
W styczniu ruszają loty na Ukrainę... z Katowic. Balice odchodzą z kwitkiem.
Linie Condor już mają zimowy rozkład lotów
Premium Food Restaurants zadebiutuje na NewConnect
Jak to jest z przekraczaniem granicy z dzieckiem
Zabytki Doliny Katmandu w Nepalu już bezpieczne
Trzeci stopień zagrożenia lawinowego na Babiej Górze
Geovita - coraz większa konkurencja dla hoteli
POT zaprosiła do Polski touroperatorów z Indii
Fischer Air Polska znowu będzie latać?
W czasie ferii za 1 euro na Ukrainę i Białoruś?
płyny w bagażu rejestrowanym (w luku samolotu)