Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Grupa TravelOne.pl tworzy specjalistyczne serwisy
Rejsy, czartery jachtów, safari, wycieczki objazdowe oraz najpopularniejsze miejsca wypoczynku - Grupa TravelOne.pl wprowadza dodatkowe specjalizacje zarówno na portalach, jak i w centrum obsługi klienta.
Dotychczasowa specjalizacja Grupy TravelOne.pl była zawsze wysoko oceniana przez klientów. Dzięki geograficznemu rozdzieleniu ofert, łatwości nawigacji oraz zebraniu pod jedną domeną informacji o danym kraju i propozycji wczasów, użytkownicy mają możliwość skupienia się na tym, co ich rzeczywiście interesuje. W 2005 r. TravelOne.pl wyodrębnił ze swoich portali serwisy dotyczące konkretnego rodzaju produktu turystycznego - wczasów narciarskich. Wtedy to, pod wspólną marką SkiOne.pl uruchomiono strony takie jak narty.Austria.pl, czy narty.Wlochy.pl. Mimo, że był to nowatorski eksperyment, oglądalność serwisów narciarskich osiągnęła praktycznie natychmiast bardzo wysoki poziom. Dodanie kilka miesiący później zimowych przewodników, map tras i dokładnych opisów ośrodków narciarskich ugruntowało pozycję SkiOne.pl jako specjalisty od nart i snowboardu, czego dowodem był wzrost sprzedaży ofert zimowych o ponad 300% w ostatnim roku.
Przez ostatnie miesiące zespół TravelOne.pl pracował nad strukturą specjalistycznych podstron na serwisy letnie i jesienne. Dla każdego kraju zidentyfikowaliśmy najbardziej charakterystyczne miejsca i sposoby wypoczynku - powiedział Łukasz Mrzygłód. I tak np. w Grecji wybraliśmy Kretę i Rodos jako najpopularniejsze destynacje, a w Chorwacji postawiliśmy na rejsy i czartery jachtów. Na potrzeby podstron opracowano własną zawartość o charakterze przewodnikowym oraz wprowadzono selekcję ofert. Po długich konsultacjach opracowaliśmy uniwersalny projekt "podserwisu", - dodaje Mrzygłód - dzięki temu użytkownicy nie będą mieli problemów z nawigacją na nowych stronach. Od połowy lipca stopniowo uruchamiano podstrony na poszczególnych portalach, proces implementacji został zakończony na początku sierpnia. Innowacje te mają na celu utrwalenie wizerunku TravelOne.pl jako specjalistycznej firmy oraz dotarcie do grup klientów, którzy od agenta turystycznego nie oczekują pomocy, ale porady.
Z punktu widzenia klienta portalu najważniejsza zmiana zaszła jednak nie na stronach, ale w call center. Każdy ze specjalistycznych produktów będzie dostępny pod oddzielnym numerem telefonu i adresem e-mail, a do opieki nad podstronami zostali wyznaczeni konsultanci, którzy specjalizują się w danej dziedzinie lub destynacji. Dzięki temu, a także serii dodatkowych szkoleń dla konsultantów, klienci mają pewność, że trafią w ręce doradcy, który zaproponuje im wymarzone wakacje. Wszystko zgodnie z hasłem - TravelOne.pl. Świat Tysiąca Marzeń. Podobnie jak w przypadku pozostałych portali Grupy, rezerwacje dokonane (telefonicznie lub online) na nowych serwisach będą objęte prowadzoną przez TravelOne.pl akcją Chroń, aby poznawać. Za każdą dokonaną rezerwację firma posadzi drzewo, aby zneutralizować emisję dwutlenku węgla, wydzielanego podczas podróżowania.
Nowe serwisy TravelOne.pl to:
Wycieczki.Egipt.info.pl
Wycieczki.Francja.pl
Wycieczki.Wlochy.pl
Rejsy.Chorwacja.pl
Plaze.Kenia.info.pl
Safari.Kenia.info.pl
Safari.Tanzania.pl
Wyspy-Kanaryjskie.Hiszpania.com.pl
Majorka.Hiszpania.com.pl
Kreta.Grecja.com.pl
Rodos.Grecja.com.pl
Azory.Portugalia.com.pl
Madera.Portugalia.com.pl
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Dział dla turystów:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Droższe bilety na przejazd szynobusem z Krakowa na Balice
Pomysł na wiosenne weekendy od VTrip.pl!
Toruń: utworzono projekt zagospodarowania młynów nad Strugą Toruńską
Polskie niebo za drogie dla tanich linii lotniczych?
Jan Paweł II przyciągnie turystów do Warszawy?
Hotel Sporting sprostował nieprawdziwe dane o sobie
Izrael i Palestyna będą wspólnie rozwijać turystykę
Konferencja w Warszawie: Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny
Wybrzeżu Adriatyku: to nie rekin, ale lis morski
Policja uruchamia wakacyjny telefon dla zagranicznych turystów!