Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
Biuro podróży Funclub otrzymało certyfikat "Firma Przyjazna Klientowi".
Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Konkurs ma na celu promowanie profesjonalnych rozwiązań w zakresie realizowania polityki zarządzania relacjami z klientem. Program Certyfikujący skierowany jest do firm i instytucji, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby klienta i pracują nad jakością obsługi swych klientów, a także chcą potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-01 20:31 217.126.4.*]
widać postępy. Zaczynali z problemami a teraz zbierają nagrody. Oby więcej takich firm w Polsce odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 13:40 81.38.209.*]
Fun club? Chyba sami sobie przyznali ten certyfikat odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 17:00 149.156.220.*]
zasluzyli;) odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-03 16:57 217.126.4.*]
pracuje dla Funclubu i wielu innych polskich firm jako przewodnik i powiem, że wieczna wazelina do klienta czasami mnie denerwuje. Liczy się tylko Klient. Widać jednak, że ktoś to nagrodził. My przewodnicy musimy się przyzwyczaić, że żyjemy z tych zadowolonych ludzi i przestać marudzić. Brawo FCB odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 16:41 83.30.249.*]
Totalne nieporozumienie, jak można nagradzać za wykonywanie podstawowych obowiązków na rzecz klienta biura, a dla kogo biuro ma działać? Ganić i wskazywać tych nieprzyjaznych aby pozbawić ich klientów, może wówczas zrozumieją dla kogo pracują odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-11 20:08 85.222.87.*]
TRIADA dostala juz kare, wedle życzenia, swoja droga, certyfikat "firma nieprzyjazna klientowi" jest ciezko nadac, niewiadomo jak to rozpatrywac... odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:28 85.221.188.*]
Bzdura, wystarczy poczytać fora na ich temat !!! odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:35 89.171.210.*]
a znasz jakikolwiek pozytywne forum? odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:36 89.171.210.*]
ja nie widziałem jeszcze forum, na którym pozytywnie opisany jest ktokolwiek. Z każdego forum wali żółcią odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-11 20:17 89.171.210.*]
najlepsze biuro w autokarach. Klienci wracają zadowoleni i mi się ich łatwo sprzedaje odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-14 14:31 83.29.135.*]
kolejna bzdurna kupowana nagroda
w sumie chyba nie ma już prawdziwych nagród za osiągnięcia - to co jest na rynku to po prostu towar, wystarczy zakupic odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział nagrody i wyróżnienia:
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Nowe gwiazdki Michelin w
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Jest szansa na 250 mln euro dla polskich lotnisk?
Nie powiodła się wyprawa na Shisha Pangma
Pierwsze miasto turystyczne Europy
Polskie lotniska lotniska odprawią w 2007 roku ponad 1,9 mln pasażerów?
Pracowity dyżur tatrzańskich ratowników
Raport Lufthansa Consulting: Sytuacja łódzkiego lotniska jest niezła
Ciekawostki Gromady na lato 2005
PAŻP planuje wydać pół miliarda na systemy kontroli i nawigacji ruchu lotniczego
Wrzesień droższy na wakacje - brak last minute
Czeskie kantory oszukują turystów
Brytyjczyk podczas wakacji tyje o 3 kg
Seminarium o Euro 2012 na krakowskim AWF
Londyn: strajk kasjerów na dworcach kolejowych przez 3 dni
Kutno: hotel i restauracja tracą klientów przez płatne parkingi
Indochina Airlines - pierwsza prywatna linia lotnicza w Wietnamie
Analiza turystycznych wyborów internautów w lipcu 2010 roku
Niemcy: będzie strajk kontrolerów lotów?