Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.Turystyki - Wakacje.pl Kraków...
- Szukamy partnera handlowego w branży turystycznej
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Sprzedawca w Biurze Podróży EASY SURF (praca...
- Pilot
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Specjalista ds. turystyki B2B Poznań
- Pilot Wlochy 22-27 września 2025
- Pilot Kazachstan Uzbekistan Tadżykistan
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...


Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
2009-10-01Biuro podróży Funclub otrzymało certyfikat "Firma Przyjazna Klientowi".
r e k l a m a
Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Konkurs ma na celu promowanie profesjonalnych rozwiązań w zakresie realizowania polityki zarządzania relacjami z klientem. Program Certyfikujący skierowany jest do firm i instytucji, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby klienta i pracują nad jakością obsługi swych klientów, a także chcą potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. Celem Programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-01 20:31 217.126.4.*]
widać postępy. Zaczynali z problemami a teraz zbierają nagrody. Oby więcej takich firm w Polsce odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 13:40 81.38.209.*]
Fun club? Chyba sami sobie przyznali ten certyfikat odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-02 17:00 149.156.220.*]
zasluzyli;) odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-03 16:57 217.126.4.*]
pracuje dla Funclubu i wielu innych polskich firm jako przewodnik i powiem, że wieczna wazelina do klienta czasami mnie denerwuje. Liczy się tylko Klient. Widać jednak, że ktoś to nagrodził. My przewodnicy musimy się przyzwyczaić, że żyjemy z tych zadowolonych ludzi i przestać marudzić. Brawo FCB odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 16:41 83.30.249.*]
Totalne nieporozumienie, jak można nagradzać za wykonywanie podstawowych obowiązków na rzecz klienta biura, a dla kogo biuro ma działać? Ganić i wskazywać tych nieprzyjaznych aby pozbawić ich klientów, może wówczas zrozumieją dla kogo pracują odpowiedz »
r e k l a m a
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-11 20:08 85.222.87.*]
TRIADA dostala juz kare, wedle życzenia, swoja droga, certyfikat "firma nieprzyjazna klientowi" jest ciezko nadac, niewiadomo jak to rozpatrywac... odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:28 85.221.188.*]
Bzdura, wystarczy poczytać fora na ich temat !!! odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:35 89.171.210.*]
a znasz jakikolwiek pozytywne forum? odpowiedz »
Funclub - Firma Przyjazna Klientowi
[2009-10-06 18:36 89.171.210.*]
ja nie widziałem jeszcze forum, na którym pozytywnie opisany jest ktokolwiek. Z każdego forum wali żółcią odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-11 20:17 89.171.210.*]
najlepsze biuro w autokarach. Klienci wracają zadowoleni i mi się ich łatwo sprzedaje odpowiedz »
Biuro Funclub nagrodzone certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
[2009-10-14 14:31 83.29.135.*]
kolejna bzdurna kupowana nagroda
w sumie chyba nie ma już prawdziwych nagród za osiągnięcia - to co jest na rynku to po prostu towar, wystarczy zakupic odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Turcja ograniczy all
Część przedsiębiorców nadal ma trudności z rozliczeniem pomocy z
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
Dział nagrody i wyróżnienia:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Skytrax wybrał najlepsze lotniska w 2025
Starsze aktualności:
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Jest szansa na 250 mln euro dla polskich lotnisk?
Nie powiodła się wyprawa na Shisha Pangma
Pierwsze miasto turystyczne Europy
Polskie lotniska lotniska odprawią w 2007 roku ponad 1,9 mln pasażerów?
Pracowity dyżur tatrzańskich ratowników
Raport Lufthansa Consulting: Sytuacja łódzkiego lotniska jest niezła
Ciekawostki Gromady na lato 2005
PAŻP planuje wydać pół miliarda na systemy kontroli i nawigacji ruchu lotniczego
Wrzesień droższy na wakacje - brak last minute
Czeskie kantory oszukują turystów
Brytyjczyk podczas wakacji tyje o 3 kg
SkyEurope świętuje swoje drugie urodziny w Balicach
Seminarium o Euro 2012 na krakowskim AWF
Londyn: strajk kasjerów na dworcach kolejowych przez 3 dni
Kutno: hotel i restauracja tracą klientów przez płatne parkingi
Indochina Airlines - pierwsza prywatna linia lotnicza w Wietnamie
Analiza turystycznych wyborów internautów w lipcu 2010 roku
Niemcy: będzie strajk kontrolerów lotów?