TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Najdziwniejsze powody reklamacji wycieczek i biletów lotniczych

W "Pulsie Biznesu" ukazała się lista najdziwniejszych reklamacji, którą złożyli klienci biur podróży. Na pierwszym miejscu znalazł się przypadek kobiety, która chciała odszkodowania z powodu ciąży córki. Według matki, dziewczyna zaszła w ciążę podczas kąpieli w hotelowym basenie.


Inną reklamację złożyła kobieta, która uznała, że przeziębiła się podczas lotu do Maroka z powodu pootwieranych okien w samolocie. Turyści narzekali też na wytarte guziki w pilotach TV, brak kotletów schabowych w menu na wakacjach w muzułmańskiej Syrii, a także nadmiar wodorostów w morzu.

Jedno z biur podróży przyjęło też reklamację, że piasek na plaży nie nadawał się do lepienia babek. Dwie klientki biura Wakacje.pl chciały odszkodowania, ponieważ nie dostały drugiego dania, gdyż "nie zjadły wszystkich nałożonych wcześniej potraw".

Powodem złożenia reklamacji mogą być także osy przy hotelowym basenie. Zdaniem turystek, które oparły o to swoją reklamację osy te mogą zaszkodzić dzieciom. Ciekawostką był fakt, iż żadna z tych klientek nie miała dzieci. Podobna sprawa dotyczyła łysego mężczyzny, który był niezadowolony z powodu braku czepka w wyposażeniu łazienki.

Dwie turystki skarżyły się na kierowcę, który zwrócił się do nich podczas postoju na toaletę: "hej, laski, gdzie lecicie?" oraz "ale raczek się z ciebie zrobił" jako komentarz do opalenizny jednej z pań.

Inny touroperator otrzymał żądanie rekompensaty za brak w Szwajcarii fioletowych krów znanych z reklam czekolad Milka.

Wielu klientów nie godzi się też zasadami i regułami panującymi w hotelach, np. z opcją all inclusive, której towarzyszy założenie turyście opaski oznaczającej, że jest gościem danego hotelu i może ze wszystkiego korzystać. Jeden z klientów w reklamacji podkreślał, że jest wykształcony i dużo jeździ po świecie i dlatego też nie da się ometkować jak krowa. Natomiast inna klientka korzystała z opaski nawet w sklepach z pamiątkami, gdzie jako posiadacz opaski, odmawiała zapłaty za zakupy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
reklamacja odszkodowanie rekompensata skarga Puls Biznesu all inclusive opaska ciąża samolot okno basen piasek śmieszne reklamacje najdziwniejsze turystyczne powody reklamacji wycieczek smieszne biur podróży skargi na biura turystów wycieczki turystycznych w


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję