Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Kraków za biedny na promocję?
- Pomimo niezwykłego święta, jakim są obchody jubileuszu 750-lecia lokacji Krakowa, stolica Małopolski nie przeżyła szturmu turystów - pisze "Gazeta Krakowska".
Mimo, iż turystów przyjechało więcej niż w zeszłym roku, to jednak nie aż tylu, ilu spodziewali się właściciele restauracji i hoteli. Jak przyznają władze miasta może to wynikać z braku odpowiedniej promocji i reklamy imprezy za granicą, na którą nie było funduszy.
- Obchody jubileuszu spowodowały zdecydowanie większy napływ turystów w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Szacujemy, że każdego dnia imprezy przez Kraków przewija się 200 tys. przyjezdnych. W ubiegłym rok tylko 70 tys. Gołym okiem widać, że turystów jest więcej - twierdzi Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta ds. turystyki. - Są to jedynie wewnętrzne szacunkowe rachunki magistratu, które nie są poparte żadnymi raportami - dodaje.
Jednak restauratorzy i hotelarze nie odczuli zwiększonego ruchu turystycznego.
Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany, przekonuje, że uroczystości przeszły za granicą bez większego echa.
- Promocja imprezy prowadzona była z dużym rozmachem, ale tylko na terenie Polski. Czy jest jednak sens przekonywać o wartościach Krakowa tych, którzy są już przekonani? - pyta Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany. - Powód tego jest bardzo oczywisty: Krakowa nie stać na międzynarodową kampanię reklamową - tłumaczy wąski zasięg promocji 750-lecia lokacji Krakowa Grażyna Leja.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-11 11:02 81.219.244.*]
to nie brak pieniędzy, tylko nieumiejętne wykorzystanie tych, które są. odpowiedz »
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-14 12:57 83.7.197.*]
Przecież na promocję płacą wszyscy turyści po 1,60 za dzień. to gdzie są te pieniądze?
bazyl Jan odpowiedz »
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wulgarna reklama polskich miast linii Ryanair
Potrzebne pozwolenie na wywóz zabytkowych pamiątek z Polski
Cashback - ruszyła promocja dla pasażerów biznesowych SAS
Bydgoszcz: powstanie połączenie lotnicze do Turcji
Hilton w Gdańsku ma pięć gwiazdek
Polska firma obsługuje uroczystości dla królowej Elżbiety II
Ibis reklamuje się na taksówkach
Jak sprzedwać Itakę bez umowy?
Papieskie muzeum w Krakowie-Łagiewnikach
Rainbow Tours: 40% wzrost sprzedaży wycieczek
Najważniejsze kwestie transportowe na Euro 2012
Interferie S.A. ma dwóch wiceprezesów
Fairmont Hotels & Resorts zadebiutuje w Indiach
Bawaria: w przyszłoroczny Oktoberfest będzie obowiązywał zakaz palenia papierosów
Kto zdobędzie Koronę Turystyki?