Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Kraków za biedny na promocję?
- Pomimo niezwykłego święta, jakim są obchody jubileuszu 750-lecia lokacji Krakowa, stolica Małopolski nie przeżyła szturmu turystów - pisze "Gazeta Krakowska".
Mimo, iż turystów przyjechało więcej niż w zeszłym roku, to jednak nie aż tylu, ilu spodziewali się właściciele restauracji i hoteli. Jak przyznają władze miasta może to wynikać z braku odpowiedniej promocji i reklamy imprezy za granicą, na którą nie było funduszy.
- Obchody jubileuszu spowodowały zdecydowanie większy napływ turystów w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Szacujemy, że każdego dnia imprezy przez Kraków przewija się 200 tys. przyjezdnych. W ubiegłym rok tylko 70 tys. Gołym okiem widać, że turystów jest więcej - twierdzi Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta ds. turystyki. - Są to jedynie wewnętrzne szacunkowe rachunki magistratu, które nie są poparte żadnymi raportami - dodaje.
Jednak restauratorzy i hotelarze nie odczuli zwiększonego ruchu turystycznego.
Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany, przekonuje, że uroczystości przeszły za granicą bez większego echa.
- Promocja imprezy prowadzona była z dużym rozmachem, ale tylko na terenie Polski. Czy jest jednak sens przekonywać o wartościach Krakowa tych, którzy są już przekonani? - pyta Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany. - Powód tego jest bardzo oczywisty: Krakowa nie stać na międzynarodową kampanię reklamową - tłumaczy wąski zasięg promocji 750-lecia lokacji Krakowa Grażyna Leja.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-11 11:02 81.219.244.*]
to nie brak pieniędzy, tylko nieumiejętne wykorzystanie tych, które są. odpowiedz »
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-14 12:57 83.7.197.*]
Przecież na promocję płacą wszyscy turyści po 1,60 za dzień. to gdzie są te pieniądze?
bazyl Jan odpowiedz »
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Wulgarna reklama polskich miast linii Ryanair
Potrzebne pozwolenie na wywóz zabytkowych pamiątek z Polski
Cashback - ruszyła promocja dla pasażerów biznesowych SAS
Bydgoszcz: powstanie połączenie lotnicze do Turcji
Hilton w Gdańsku ma pięć gwiazdek
Polska firma obsługuje uroczystości dla królowej Elżbiety II
Ibis reklamuje się na taksówkach
Jak sprzedwać Itakę bez umowy?
Papieskie muzeum w Krakowie-Łagiewnikach
Rainbow Tours: 40% wzrost sprzedaży wycieczek
Najważniejsze kwestie transportowe na Euro 2012
Interferie S.A. ma dwóch wiceprezesów
Fairmont Hotels & Resorts zadebiutuje w Indiach
Bawaria: w przyszłoroczny Oktoberfest będzie obowiązywał zakaz palenia papierosów
Kto zdobędzie Koronę Turystyki?