TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawa w CNN i BBC

2004-11-09

Warszawscy hotelarze założyli WDA - Warsaw Destination Alliance, której celem jest promowanie stolicy Polski na rynkach międzynarodowych.

r e k l a m a


Poprzez sztukę, chcą przekonać cudzoziemców, że Warszawa jest ciekawa, że warto przyjechać nad Wisłę. Goście luksusowych stołecznych hoteli będą mogli zwiedzić wystawy obrazów, zdjęć i rzeźb oraz kupić dzieła taniej, bez pośrednictwa galerii.

Całą akcję 19 listopada br. zapoczątkują wernisaż się w hotelu Victoria pod hasłem "Walking Art Tour", na których pokazane zostaną prace dziesięciu artystów z Polski i jednego zza granicy. Następnie wystawy będą odbywały się cyklicznie w pozostałych warszawskich hotelach.

Warsaw Destination Alliance tworzą najbardziej luksusowe hotele: Hyatt, Holiday Inn, InterContinental, Le Regina, Bristol, Marriott, Radisson SAS, Rialto, Sheraton, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews, Westin. WDA opłaciło już emitowanie krótkiego filmu reklamującego akcje w serwisach CNN i BBC.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie Warszawy za granicą na rynkach międzynarodowych zagranicznych WDA Warsaw Destination Alliance Warszawa wernisaż się w hotelu Victoria pod hasłem Walking Art Tour hotel w Warszawie wystawa ekspozycja hotele Hyatt Holiday Inn InterContinental Le Regina Bristol Marriott Radisson SAS Rialto Sheraton Sofitel Victoria Residence St. Andrews Westin film o Warszawie w CNN BBC




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję