TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawa w CNN i BBC

Warszawscy hotelarze założyli WDA - Warsaw Destination Alliance, której celem jest promowanie stolicy Polski na rynkach międzynarodowych.


Poprzez sztukę, chcą przekonać cudzoziemców, że Warszawa jest ciekawa, że warto przyjechać nad Wisłę. Goście luksusowych stołecznych hoteli będą mogli zwiedzić wystawy obrazów, zdjęć i rzeźb oraz kupić dzieła taniej, bez pośrednictwa galerii.

Całą akcję 19 listopada br. zapoczątkują wernisaż się w hotelu Victoria pod hasłem "Walking Art Tour", na których pokazane zostaną prace dziesięciu artystów z Polski i jednego zza granicy. Następnie wystawy będą odbywały się cyklicznie w pozostałych warszawskich hotelach.

Warsaw Destination Alliance tworzą najbardziej luksusowe hotele: Hyatt, Holiday Inn, InterContinental, Le Regina, Bristol, Marriott, Radisson SAS, Rialto, Sheraton, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews, Westin. WDA opłaciło już emitowanie krótkiego filmu reklamującego akcje w serwisach CNN i BBC.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie Warszawy za granicą na rynkach międzynarodowych zagranicznych WDA Warsaw Destination Alliance Warszawa wernisaż się w hotelu Victoria pod hasłem Walking Art Tour hotel w Warszawie wystawa ekspozycja hotele Hyatt Holiday Inn InterContinental Le Regina Bristol Marriott Radisson SAS Rialto Sheraton Sofitel Victoria Residence St. Andrews Westin film o Warszawie w CNN BBC




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję