TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Thomas Cook wraca do tradycji

Pomimo wcześniejszych dużych inwestycji w komputerowe systemy rezerwacji, przedstawiciele firmy Thomas Cook zapewniają, że firma postanowiła położyć nacisk na tradycyjne sposoby reklamy i promocji.


Jak powiedział w ostatnim wywiadzie dyrektor ds. zarządzania sprzedażą Chris Onslow - klienci nadal niechętnie korzystają z możliwości rezerwacji usług przez Internet. Przewiduje on również, że taki stan rzeczy utrzyma się przez najbliższe pięć lat.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja reklama Thomas Cook komputerowe systemy rezerwacji biuro podróży thomasa cooka polska podrozy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję