Ogłoszenia
Ogłoszenia
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
KE: strony internetowe europejskich linii lotniczych oszukują klientów
Według raportu Komisji Europejskiej cytowanego przez Reutera, co najmniej 200 stron internetowych europejskich linii lotniczych oszukuje klientów.
Przedstawiciele urzędów ds. lotnictwa cywilnego z 15 krajów UE zbadali 400 stron internetowych. W rezultacie stwierdzono, że ponad 50% wszystkich stron internetowych zawierało nieprawidłowości. Przewinienia najczęściej dotyczyły wskazówek cenowych, warunków umowy i przejrzystości propozycji. Wyniki badania mają być opublikowane w środę (14.11).
Specjaliści jeszcze nie podali nazwy żadnego przewoźnika, którego www nie jest wiarygodne. Lecz Komisja Europejska zamierza opublikować listę kompanii, których sprawa dotyczy. Władze przewoźników muszą zmienić nieprawidłowe praktyki, w przeciwnym wypadku grozi im grzywna lub zamknięcie ich stron internetowych.
W ubiegłym miesiącu urząd ochrony konsumenta w Hiszpanii podał, że odnalazł nieprawidłowości na stronach internetowych 12 sprzedawców biletów lotniczych. Na tej liście zagościły linie: Ryanair, Vueling, Iberia i Spainair.
Rekord pod względem nieprawidłowości odniosła Belgia, gdzie 46 z 48 stron internetowych wprowadzało w błąd. Natomiast w Austrii żadna z 20 stron nie naruszała unijnych regulacji konsumenckich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Sebastian Ebel pozostanie na czele
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Dział prawo i podatki:
Sebastian Ebel pozostanie na czele
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Starsze aktualności:
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Krwawe zamachy w hotelach w Bombaju. Dwóch Polaków uwięzionych przez terrorystów
W razie nieudanej pogody Lufthansa zwróci pasażerom pieniądze
Łódź: jesienią dwa nowe trzygwiazdkowe hotele
Fisher Air żąda od PPL odszkodowania w wysokości 5 mln zł!
Dobra strona kryzysu: mniej zagubionych bagaży na lotniskach?
Bilet na pociąg plus opłata dworcowa?
Podpisano umowę na organizację finału Miss World w Warszawie!
Polacy się bogacą i chcą wypoczywać za granicą
Rozwiązania techniczne reklamy dla biur podróży
Konkurs carvingowy o Puchar Dolnego Śląska
Boom turystyczny nie poprawił wyników Orbisu?
Samolot zawrócił, bo pijany pasażer robił awantury