Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ustroń będzie walczyć o turystów!
Ustroń zamierza ulepszyć promocję, tak aby na wypoczynek do uzdrowiska chcieli przyjechać turyści z całej Polski, a nie tylko Ślązacy, czy mieszkańcy Małopolski.
Badania, które zostały przeprowadzone przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, dowodzą, iż Ustroń uchodzi za dość popularną miejscowością uzdrowiskową, ale jedynie wśród turystów pochodzących z województwa śląskiego. Aż 75 proc. gości miasta stanowią Ślązacy, 6 proc. turystów przyjeżdża z sąsiedniej Małopolski, natomiast na trzecim miejscu znajdują się turyści mieszkający w województwie mazowieckim (4 proc.).
Ustroń zamierza zmienić te statystyki tak, aby przyjeżdżali tutaj turyści z całej Polski, a mało tego zatrzymywali się w uzdrowisku dłużej niż przez jeden, czy dwa dni. Jak mówi Grażyna Winiarska, inspektor ds. turystyki i sportu z Urzędu Miejskiego w Ustroniu, miasto posiada dobrze rozwinięta bazę noclegową, może pochwalić się wieloma szlakami spacerowymi, czy też mocą atrakcji takich jak na przykład wyciąg na Czantorię, tory saneczkowe, bądź Leśny Park Niespodzianek. Turyści mogą się, według niej nudzić w Ustroniu, dlatego, że chce się przyciągnąć osoby, które jeszcze nie poznały uroków uzdrowiska, a mogłyby się tutaj zatrzymać na dłużej.
Na tę kosztowną promocję Urząd Miejski pieniędzy nie posiada. Postanowiono w związku z tym złożyć projekt w ramach Beskidzkiej 5 do Regionalnego Programu Operacyjnego. W chwili obecnej trwa ocena projektu. Jeżeli wszystko się powiedzie, Ustroń, który uznany jest za lidera projektu otrzyma 600 tys. zł oraz podzieli się pieniędzmi z Wisłą, Brenną, Szczyrkiem i Istebną.
Jak mówi Zofia Parchańska-Puczek ze Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, które jest koordynatorem projektu, w grę wchodzi reklama telewizyjna, internetowa i outdoorowa. Należy pokazać, że województwo śląskie to nie tylko przemysł, ale także piękne Beskidy.
Parchańska dodaje również, że jeżeli uda się zdobyć pieniądze z RPO, Beskidzka 5 będzie się promować na przełomie lat 2009-2010. Wszystkie miejscowości, które należą do Beskidzkiej 5 są odwiedzane przez turystów mieszkających najczęściej na Śląsku i przybywających na jeden, czy dwa dni. Dlatego właśnie projekt jest potrzebny całej Beskidzkiej 5.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział przewodnicy i piloci:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Linie Wizz Air ogłosiły trzy nowe połączenia z Poznania
Masowe bankructwa pubów w Wielkiej Brytanii
Katastrofa polskiego pociągu w Morawach - aresztowano 2 osoby
Krystian Szopka został szefem kuchni w hotelu Sheraton Poznań
MNI kupuje akcje biura podróży First Class
Parlamentarzyści będą bezpłatnie podróżować również prywatnymi przewoźnikami?
Lufthansa likwiduje swoje biuro w Pyrzowicach
Same korzyści z Krakowskiej Karty Miejskiej
Miesięcznik Podróże po raz setny
W Krynicy Zdrój rośnie pięciogwiazdkowiec
Cel przyjazdu: biznes czy turystyka
Grecja: branża turystyczna wyjdzie na prostą?
Bezpłatne szkolenie z marketingu turystycznego
SkyEurope wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowej!
Nowe połączenia Jet Air z Gdańska
Łódzki port lotniczy inwestuje w infrastrukturę
Bydgoszcz: punkt IT w zabytkowym tramwaju będzie czynny krócej
Spała: Międzynarodowa Konferencja Naukowa dla Gastronomii
Małopolskie wakacje szlakiem Św. Kingi