TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Rusza promocja stolicy

Rusza wielka kampania reklamowa Warszawy w światowych sieciach telewizyjnych - BBC i CNN. W czerwcu w BBC zostaną wyemitowane pierwsze spoty reklamowe. Koszt kampanii w telewizji brytyjskiej to ponad 100 tys. dolarów.


Joanna Blicharska z Warsaw Destination Alliance (fundacja którą tworzy 11 warszawskich hoteli oraz firmy międzynarodowe) tłumaczy, że 92 tys. dolarów zostanie zapłaconych w gotówce a reszta barterem - zagraniczni dziennikarze będą mogli skorzystać z darmowych noclegów w hotelach WDA. 95 proc. klientów warszawskich hoteli płaci dobrowolnie po 1 euro na promocję miasta.
Reżyser filmu o Warszawie, Henryk Szymański mówi, że reklamówka pokazuje Warszawę jako miasto kontrastów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie akcja promocyjna reklamowa Warszawy Warszawa w telewizji BBC CNN Joanna Blicharska Warsaw Destination Alliance hotele WDA Henryk Szymański film promujący Warszawę o Warszawie spoty reklamowe reklama




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję