TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






PBP Sindbad bogatszy o 7 nowych autokarów!

W marcu 2006 roku do floty PBP Sindbad dołączyło 7 nowych autokarów marki Setra. Obecnie przewoźnik dysponuje więc taborem 70 nowoczesnych i komfortowych autokarów tej marki.


Najnowsze pojazdy - produkty fabryki autokarów Setra z niemieckiej miejscowości Ulm - trafiły do Sindbada i firmy Albatros. Pięć autokarów zakupiło PBP Sindbad, są to modele S 415 GT-HD (2szt.), S 416 HDH, S 417 HDH i S 431 DT, natomiast dwa auokary zakupiła firma Albatros z Przemyśla, realizująca w platformie Sindbad przewozy do Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Francji, zakupione modele to: S 416 HDH oraz S 416 GT-HD.

Wszystkie autokary - zgodnie z przyjętą strategią platformy - są w kolorze srebrnym i oznakowane zostały w charakterystyczny dla Sindbada wzór i logo Sindbad.

Flota Sindbada to aktualnie jedna z największych i najnowocześniejszych flot autokarów w Polsce.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PBP Sindbad przewoźnik autokary nowe Setra Albatros połączenia autokarowe autobusy Polska wielka Brytania Szwajcaria Francja S 415 GT-HD S 416 HDH S 417 HDH S 431 DT S 416 HDH S 416 GT-HD logo do z przewoznik przewozy przewozy do Wielkiej Brytanii Szwajcarii Francji autokar autobus sinbad praca kierowca kierowcy autobusu w


Komentarze:

    • I dobrze! 

      [2006-04-18 16:01 83.29.231.*]

      Sindbad ma na pewno najnowocześniejszą flotę wśród polskich przewoźników. Dużym plusem jest też to, że są one w jednakowych (w większosci) barwach, co np. w przypadku Eurolines'a jest nie zawsze przestrzegane. Posiadają super siatkę połączeń i dbają o agentów, którzy lubią ich sprzedawać. Przede wszystkim jednak KLIENCI lubią podróżować Sindbadem, bo wiedzą, że dotrą na miejsce stosunkowo szybko i na pewno wygodnie. Oby Sindbad dalej się tak rozwijał!   odpowiedz »

    • SETRA całkiem dobry autokar 

      [2006-04-18 22:09 80.48.200.*]

      Mnóstwo biur używa autokarów marki Setra i to fakt.
      Nie sądzę aby to była aż tak ważna informacja aby ją podawać na tej strronie. Natępnym razem może napiszecie że kierowcy firmy S czy innej mają nowe krawaty czy koszule.
      Widocznie nie macie o czym pisać. Np. dziś Wizz nie wyleciał z Katowic samolot do Londynu i 180 osób zostało na lotnisku. Silnik się zepsuł i tyle. A na następny lot było 8 miejsc a reszta dostała - KANAPKI.   odpowiedz »

      • Gratulacje, 

        [2006-04-18 22:09 80.50.20.*]

        Gdyby chodziło o jeden autokar to masz rację, ale tu chodzi o 7 autokarów, a to już ważna informacja, zwłaszcza dla agentów, że firma się rozwija i inwestuje w nowy sprzęt, podnosząc tym samym jakość usług. Nie każdego przewoźnika na to stać. Pozdrawiam i życzę sukcesów.   odpowiedz »

        • do gratulacjii 

          [2006-04-20 12:39 83.5.112.*]

          Fajnie ze siedem -ale skąd ta kasa na te auta to prawie 10 mln pln czy z tych niskichcen biletów??   odpowiedz »

          • do gratulacjii 

            [2008-09-02 11:10 82.160.59.*]

            obawaiam sie że znacznie więcej niz 10 mln PLN :)   odpowiedz »

            • do gratulacjii 

              [2009-03-31 12:38 77.253.171.*]

              najlepsza firma przewozowa w polsce od przejecia firmy ottokar minol rok wszystko poprawilo sie nam tz kierowca o 100 procent jestem bardzo zadowolony z pracy w tej firmie dzieki szefie   odpowiedz »

    • Ricci 

      [2006-04-21 10:53 83.29.81.*]

      70 autobusów Sindbada? Nieśmiało zauważam, że to ściemnianie obrazu. Podano liczbę autobusów jeżdżących na liniach Sindabada, ale znakomitą większość stanowią różne autobusy innych firmych jeżdżących na liniach Sindbada. Skąd pieniądze? Zapytajcie prokuratora, który bada sprawę naciągnięcia PZU...   odpowiedz »

      • do Ricci 

        [2006-04-21 18:40 83.5.115.*]

        Zgadza się to, reklama i przesadzona ze Sindbad ma 70 autobusów.
        Niech pokażą wpisy w dowodach rejestracyjnych .Kto jest właścicielem .
        Na tej zasadzie PKS ma tysiące autobusów -tylko który ??No PKS , a jest ich w Polsce ze 170 .
        W Platwormie Sindbad jest paru przewożników( i stosując się do wymogu -chcesz umnie jeździć oklej autobus i kup Setre stary chwyt ) i w sumie moze być ze 70 .I jest to słuszne z punktu marketingowego Firmy Sindbad. I nie można mieć to za złe Właścicielowi PBP Sindbad. Jedyni mozna mieć za złe temu kto podaje nie do końca prawdę .
        Czy Media ( nie do końca poinformowane ??) czy Właściciel podaje za swoje nie swoje autobusy tego nie wiemy.
        Jak by napisali , że w barwach PBP Sindbad jeżdzi ponad 70 autobusów - i to jest prawdziwa i nie budząca sensacjii informacja prasowa , a tak ktoś zrobił niedzwiedzią przysługę Panu Właścicielowi .
        No bo u nas zawsze musi się odbywać wszystko z lekkim posmakiem sensacjii . Czyż nie .
        Ja życzę wszystkim przewoźnikom żeby mieli i nawet po 100 nowych lub prawie nowych autobusów , bo to dla nas pasażerów tylko plus i bezpieczeństwo i wygoda. Byle Ci wszyscy przewożnicy mieli jednakowe szanse żeby się utrzymać na naszym "" nie normalnym rynku przewozowym""".Ale to już inne zagadnienie   odpowiedz »

        • do Ricci 

          [2006-10-27 18:45 83.14.137.*]

          Nie ważne jest kto jest właścicielem ,ale dla kogo te autokary pracują. Zżera was zazdrość, że jednym się udało, ale z drugiej strony nie wiecie ile stresów kosztuje taki tabor. Jestem kierowcą autokaru od wielu lat ,ale nie pracuję dla Sindbada choć nie ukrywam chciałbym dla nich pracować ,ale mieszkam w Krakowie, a Sindbad jest z Opola. Doprawdy wiem czym jest rynek turystyczny i ile wyżeczeń kosztuje i przezycia niejednej porażki. Powinniscie też zdawać sobie sprawę,że Sindbad jest mocnym jesli nie najmocniejszym konkurentem dla tanich linii. Odpowiedzcie sobie sami ile razy zawiodły tanie linie swoich pasażerów, a ile razy Sindbad.
          Pozdrawiam Darek   odpowiedz »

          • do Ricci 

            [2008-06-21 10:16 83.4.6.*]

            no cóż sindbad zawiódł klilka razy. a tanie firmy ani razu.
            Jezdżę już 17 lat autokarami, Jezdziłem Wędrowiec, Machurą,Sindbadem,Sandrą,Awizo,Ati Reisen.
            A najdroższy jak zawsze sindbad, Kierowcy nieuprzejmi w biurach podróży sindbada liczy sie tylko kasa, myslę póki ludzie mają rozum w głowie to tani przewoźnicy nie są zagrożeniem a ha jeszcze jedno
            mam dużo znajomych co jeździli sindbadem i rzucili go z powodu opuźnień i nie uprzejmości kierowców.
            A JEŻELI NIE WIDZI SIĘ RÓZNICY TO PO CO PRZEPŁACAĆ.   odpowiedz »

        • Szanowny panie do rici 

          [2008-02-01 18:44 87.205.44.*]

          Ja pracuję jako kierowca firmy turystycznej "Sindbad" i nieststy ale widze ze panu żal dupe ściska że komus wychodzi cos Bardzo Dobrze. Otusz Firma ta ma żeczywiście 70 autokarów lecz jak pan wspomniał w dowodzie niekoniecznie jest wpisany właściciel "Sindbada" lecz inny przewoźnik który jeździ na liniach firmy "Sindbad" a sam sindbad ma ponad 50autokarów!!!!! I akurat firma "Sindbad jest jednym z najleprzych przewoźników.   odpowiedz »

    • hmmmm 

      [2007-11-27 17:58 79.186.123.*]

      niech sie rozwijaja i powodzenia i tak juz z ich uslug nie skorzystam....koszmar!!!!!   odpowiedz »

      • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

        [2008-08-03 01:21 91.203.96.*]

        Ja nie mogę narzekać na Sindbada.Ja, moja siostra i nasze dzieci jeździmy autokarami tej firmy od kiedy powstała firma do Niemiec i nigdy nie było żadnych problemów.Bardzo miła obsługa, nie zdążyło się też żeby autokar nie przyjechał.Oceniam te firmę bardzo wysoko. Siostrze natomiast 2razy zdarzyło się jechać autokarem innej firmy który był stary, niewygodny jak na taką daleką drogę i nie była zadowolona przeżyła koszmar, bo na dodatek dopiero na terenie Niemiec okazało się że nie jedzie do miasta do którego miał jechać.Dlatego nadal wybieramy Sindbada jadąc do Niemiec.
        Ilona   odpowiedz »

        • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

          [2009-08-13 00:49 86.133.163.*]

          W drodze do Anglii zrobili spend atokarow pod Slubicami i z 10 autokarow zmusili ludzi do przesiadki wliczajac to przenoszenie bagazy do tego obsluga byla opryskiliwa pozatym nikt nie poinformowal klientow o tych zamiarach.
          Z planowanego czasu 10 AM w Londynie rodzice dojechali na 14 PM ani kierowca ani pilot nawet nie przeprosil pasarzerow za te spoznienie
          nie racze rowniesz pominoc 1 h spoznienia na PKS Zielona Gora
          Porazka i zenada   odpowiedz »

          • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

            [2009-11-21 19:32 77.255.107.*]

            A co Pani taka zdziwiona, ze w Słubicach była przesiadka skoro w jednym autokarze podróżują osoby zarówno do Francji, Angli czy Hiszpani. Nie mozliwością byłoby objechanie tych państw tylko po to aby nie robić przesiadki pasażerom. Przesiadki są po to aby każdy z pasażerów trafił do swojego autokaru, którym dotrze prosto na miejsce. A bagażem zajmuje sie "Sindbad Service". Pragnę dodać, że opuźnienia nie są winą kierowców, czy kogoś innego z obsługi. Nikt nie może przewidzieć jakie warunki będą na drogach, nikt nie może olac przepisów o ruchu tylko niestety trzeba starać się je przestrzegać wjeżdżajac w te czasem smiechu warte przystanki/dworce w co poniektórych miastach ani nikt nic nie poradzi na to, że pasazerowie się spóźniaja a potem należy na nich czekać.   odpowiedz »

            • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

              [2010-10-03 10:38 95.48.124.*]

              Zgadzam sie w 100 % z ta wypowiedzią.   odpowiedz »

              • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                [2012-01-02 10:48 88.156.24.*]

                Kupiłam bilet Olsztyn-Londyn i powrotny ,nikt mi nie powiedział,że będzie przesiadka W JEDNĄ I DRUGĄ STRONĘ PODRÓŻY w Słubicach do innego autokaru.Jestem inwalidką ,która porusza się przy "balkoniku" i taka przesiadka i czekanie długie na podwórku na drugi autokar, to nie jest komfort jazdy.Autokar każdy przyjeżdżał o różnym czasie,pasażer dostaje od pilotki numer autokaru i czekaj sobie na niego-czy deszcz czy zimno ,to nie ważne ich to nie interesuje.
                KIEDY BĘDZIE AUTOKAR -NIE WIEMY,BĘDZIE JAK PRZYJEDZIE,PROSZĘ SIĘ NIE ODDALAĆ.
                I czekamy- czy godzinę czy 40 min.a może dłużej,a może krócej
                Nerwy człowieka biorą-to jest "komfort"jazdy z Sindbadem.Autokary przeciekają,brak porządnej klimatyzacji,polot powiadamia że z WC korzystać najlepiej po za autokarem,bo w autokarze jest mała pojemność WC,przerwy na WC i wyprostowanie nóg zależą od humoru kierowcy i pilotki.
                Pilotka ogłasza:za chwilę będzie przerwa 10 min.kto się spóźni ,to dalszą drogę odbędzie taryfą na swój koszt.
                Po zatrzymaniu autokaru każdy pasażer musi się ubrać ,bo to zima jest,gdy ostatni wysiądzie to już minie kilka dobrych minut,a tu jeszcze kolejka do WC,-CO ROBIĆ???? minęło już 10 min.co robić?????

                Kierowcy biorą nadmiar bagażu dodatkowego od pasażerów-bo to jest ich czysty zysk - za bagaż 10e.A potem pasażer z biletem i 1 bagażem ma problem bo się jego bagaż nie mieści,ale kierowca daje radę ,
                ubija bagaże jak "kiszoną kapustę"ręką nie może to nogą i bagaż wbił się(widziałam to jadąc tym autokarem)w skutek czego są zniszczenia.
                Kto mi zwróci za zniszczony bagaż ,za stracone nerwy "luksusowym"autokarem z firmy Sindbad
                Gorszej podróży w życiu nie miałam,a podróżuję dość dużo.
                FATALNA PODRÓŻ Z SINDBADEM !!!!!!   odpowiedz »

                • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                  [2012-07-15 13:24 93.228.113.*]

                  zgadza sie   odpowiedz »

                  • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                    [2012-09-15 18:59 82.160.40.*]

                    Oczywiście,że fatalna! Syn jak wracał do kraju to praktycznie pod parasolem bo padał deszcz. Jak jedzie do Anglii to też nie lepiej postój w Gliwicach 2 godziny-zmiana autobusu ,potem postój w Żarach i znowu postój w Słubicach. Droga z Londynu wygląda w ten sposób,że objeżdża się cały Śląsk bo rozwozimy dodatkowe bagaże za dodatkową gotówkę!!! I jak jest dobry kierowca to pasażer jest w domu o 20 a jak ma interes to pasażer przebywa do domu o godzinie 24. i nikogo nie obchodzi,ze pasażer jest zmęczony długą podróżą i że to on zapłacił za bilet super firmie przewozowej. Zresztą szkoda słów jedna WIELKA PORAŻKA!!!!!!!! PRZEMYŚLANKA   odpowiedz »

                    • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                      [2013-12-17 17:38 5.57.165.*]

                      Powrot do kraju jedna tragedia: Poprosilam o bezposredni bilet z Boloni do Koszalina oczywiscie sprzedali ale nikt nie uprzedzil, ze autobus wyjezdza z Rzymu i sa az dwie przesiadki nie tylko w Weronie ale jeszcze w Slubicach . Wyjazd prawie ok tyle, ze w koncu do Koszalina dojechalismy z ponad piecio godzinnym opoznieniem bez wyjasnien ,przeprosin, a o traktowaniu bagarzy nie chce pisac,i jeszcze kazano sobie placic za herbate. Kierowcy i pilotki napewno nic nie zawinili, ale szfostwo ktore organizuje te spedy jest nie wporzadku. Naprawde trzeba niewiele przy tej technologi aby dac ludziom troszke informacji o przejazdach i przesiadkach. Wszyscy mieli by latwiejsze zycie.   odpowiedz »

                      • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                        [2014-01-30 11:11 89.79.172.*]

                        Ludzie zlitujcie się ze swoją ortografią. " Bagarzy" - widzisz Boże i nie grzmisz.   odpowiedz »

                        • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                          [2014-07-19 17:20 37.24.155.*]

                          chcesz popelnic samobojstwo ??? to jedz frma przewozowa " sindbad " :d   odpowiedz »

                    • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                      [2014-05-11 19:28 93.105.42.*]

                      zgadzam się firma Sinbad to jedna porażka jechałam 9 maja z niemiec straszna ulewa staliśmy w wodzie a autokar przyjechał godzine póżniej załoga nawet niepowiedziała słowa ,,przepraszam,, kupiłam bilet bez przesiadki niestety to tylko marzenia jezdziłam różnymi firmami ale wiem napewno ze już nigdy tą firmą nie pojadę ubrania w walizce były mokre czy tak ciezko aby firma zadbała o swoich klientów i postawila wiate? przecież ludzie jeżdża również zimą lesik gabriela   odpowiedz »

                • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                  [2012-09-01 18:37 95.90.54.*]

                  witam-wczwiam
                  oraj z Mainz do torunia podrozowala moja corka z dziecmi-kie3rowca z autokaru 61 z drugim altokarem robili sobie rajd po autobanie -pasazerowie byli zdenerwowani i przypuszczam ze pod lekkim strachem.a w nocy ten kierowca prawdopodobnie podsypial bo dalo sie slyszec jak zjezdza z trasy-dzieki bogu dojechali do granicy szczesliwie i kierowca sie zmienil-nie polecam tej firmy i napewno juz moja rodzina nie skorzysta-pozdra   odpowiedz »

                  • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                    [2012-10-11 16:44 213.92.131.*]

                    Dziwię się jak można opisywać sytuację,w której nie brało się udziału.Jak najmniej takich pasażerów.Autostrada służy do szybkiej jazdy.Powolna jazda mogłaby spowodować większe zagrożenie.   odpowiedz »

                  • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                    [2012-10-21 12:42 213.238.120.*]

                    autokary PBP Sindbad mają zamontowane odcięcie przy 100 km/h więc wątpię żeby takie coś miało miejsce   odpowiedz »

                  • Sindbad - NIE FATALNA FIRMA TYLKO PASAŻEROWIE NIE Z TEGO ŚWIATA 

                    [2012-11-02 19:17 178.180.217.*]

                    umiecie tylko narzekać kierowcy ,pilotki i piloci to są tez ludzie którzy tak samo jak my pracują na chleb wy sobie myślicie ze włącza się im start a po 20-40godz wyłącza się im stop to nie są roboty szanujmy ich prace oni tez maja gorszy dzień nie zgadzam się z nie którymi opisami ze ze są chamy ze nie wykształceni nie inteligentni NIE TRZEBA BYĆ NIE WIADOMO JAK WYKSZTAŁCONYM ABY DOBRZE WYKONYWAĆ SWOJA PRACE a co do autokarów to sami je zaśmiecacie bo po co dżwigać dupę z siedzenia kiedy można wrzucić pod siedzenie czasami jak to czytam to się robi nie dobrze jak nie pasuje to zawsze można zmienić przewoznika postawcie się na ich miejscu to może wtedy zrozumiecie że nie można zawsze uśmiechać 24h na dobę trochę zrozumienia a wszystkim będzie lepiej Nie pomyślcie sobie że jestem pracownikiem SINDBADA starałam się ale nie wyszło ale będę jeszcze próbować POZDRAWIAM WSZYSTKICH KIEROWCÓW PILOTÓW I PILOTKI SZEROKIEJ DROGI   odpowiedz »

            • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

              [2011-04-28 12:49 83.2.227.*]

              mam pytanie .ile kosztuje przejazd z polski do niemiec do Dortmundu?   odpowiedz »

              • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                [2013-03-02 09:34 31.174.241.*]

                to najgorsza firma przewozowa -nie dosc ze placi sie za bilet drogo to jeszcze za kawe trzeba placic 4 zl lub 1 euro -za przesylke kartoniku wartosci 100 zl i wymiarach 5 cm grub i kwadrat 50 cm na 50 cm wagi 1,5 kg kierowca skasowal 25 euro -polak polakowi taki koszt zafundowal -polecam firme polonie globus i globeuro-kawa darmowa i mila obsluga -z firmy sindbad nigdy juz nie skorzystamy   odpowiedz »

                • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                  [2013-04-25 12:08 164.126.162.*]

                  Jak jesteś niemota to płać, jest firma kurierska która oferuję usługę przewozu paczek do niemiec o wadze do 30 kg za 67 zł.
                  Więc pakuj słoiki z gołąbkami i z bigosem i wysyłaj ;)   odpowiedz »

              • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                [2014-07-19 17:23 37.24.155.*]

                za duzo !!! i bardzo niebezpiecznie , kierowcy mysla ,ze sa na wyscigu rajdowym !!!   odpowiedz »

                • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                  [2014-07-20 21:51 83.5.163.*]

                  Na wyścigu lub na rajdzie jak już ,nie siej zamętu...   odpowiedz »

          • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

            [2011-03-14 13:08 91.62.49.*]

            bzdura na resorach firma sie reklamuje -znakomita ,ale jest wiele do życzenia .pasazer jest traktowany jak zbedny bagaz ,twierdze poniewaz jechalam do holandii i zaginal moj bagaz mnie zostawili nie przepraszajac ani nie wyjasniajac dlaczego go nie ma.odpowiedz krotka jak sie znajdzie to odeslemy.mialam w nim bardzo wazne dokumenty ,wyniki mojej choroby i leki ,ktore juz musze zazywac .kontaktowalam sie z firma w opolu od paru gpodzin zadnego odzewu.mam strasznie skola5tane nerwy po uciazliwej drodze ztym przewoznikiem.   odpowiedz »

            • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

              [2011-08-01 11:27 88.156.20.*]

              Sindbad -znakomita firmą przewozową ?!?!?!?!?! Śmiechu warte, jechałam niedawno(2011) do Niemiec z Olsztyna. Na dworcu było podstawionych kilka autobusów, każdy pasażer biega od autobusu aby dowiedzieć się którym autobusem będzie jechać. Po za tym nie można było się NIC od nikogo dowiedzieć , PILOTKI ORAZ KIEROWCY BARDZO NIE UPRZEJMI, nie umieli odpowiedzieć na pytania pasażerów a do tego byli po prostu chamscy !!! Autobus miał wyjeżdżać z Olsztyna a przyjechał nie wiadomo skąd, do tego opóźnienie było godzinne. NIE POLECAM
              Okropna firma przewozowa, na pewno już nie skorzystam   odpowiedz »

              • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

                [2012-01-02 09:59 88.156.24.*]

                Popieram fatalna firma ,ja jechałam na święta do Londynu z Olsztyna   odpowiedz »

              • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                [2012-01-13 22:23 188.147.59.*]

                Miałem ostatnio przyjemność skorzystać z przejazdu-W momencie zamawiania biletu informowałem ,że miejsce mojego zamieszkania(wysiadki) nie jest zaznaczone w miejscach zatrzymania autokaru.Pani w punkcie w Koloni poinformowała mnie bym kupił bilet do następnego punku zatrzymania autokaru a jeżeli chcę wysiąść pomiędzy a nie ma potrzeby zjechania z trasy kierowca nie będzie robił problemów.Ta ta ra ta skończyło się na tym,że musiałem wysiąść wcześniej ,i dalszą podróż z wielkim bagażem kontynuować PKP.Nie mam pretensji do kierowcy -ma zasady -jego prawo.Ale po co kłamstwa w momencie zamawiania biletu,że nie ma problemu-jeżeli chcę wysiąść na trasie przejazdu!!! I jeszcze 2-przesiadki na trasie Kolonia-Szczecin Zgroza!!! 1-szy i ostatni raz!!! Właścicieli tych Lini pozdrawiam   odpowiedz »

              • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

                [2014-07-19 06:40 109.95.175.*]

                mam takie same zdanie na temat tej firmy   odpowiedz »

          • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

            [2011-12-08 16:58 86.164.221.*]

            sam jesteś żenadą   odpowiedz »

            • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

              [2014-07-19 06:38 109.95.175.*]

              nie wiesz co piszesz. To kiepska firma! Bardzo zła obsługa!!!   odpowiedz »

          • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

            [2012-01-02 09:52 88.156.24.*]

            Nadal jest w drodze do Anglii spend atokarow pod Slubicami (jechałam 22-XII-2011r) i z 10 autokarow zmusili ludzi do przesiadki ,mało to -jeden autokar był ,na inny czekało się na podwórku z dziećmi,nie ważne było że zimno.Przyjechaliśmy o godz.20 i czekaliśmy aż do 21,30.Bagaże "fruwały"z autokaru do autokaru jak piłki-zero troski ,że to jest bagaż z rzeczami pasażera za co pasażer płaci,a oni niszczą przerzucając jak piłki.Zero informacji tylko-proszę czekać,każdy ma numer autokaru i proszę czekać aż przyjedzie.Na zwróconą uwagę ze niszczą bagaż,odp:wiemy co robimy,proszę nas nie pouczać !!!   odpowiedz »

            • Sindbad - fatalna firma przewozowa 

              [2014-07-19 17:15 37.24.155.*]

              chcesz popelnic samobojstwo ; to jedz firma sindbad :d   odpowiedz »

          • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

            [2014-07-19 17:11 37.24.155.*]

            HAHA ,jak chcesz zrobic smobojstwo , to jedz Firma SINDBAD :D   odpowiedz »

        • Sindbad - znakomita firma przewozowa 

          [2010-03-23 14:30 87.99.61.*]

          Ja też z rodziną i narzeczznym oraz znajmymi wybieramy Sindbada do Niemiec. Raz sie zdarzyło że bookując bilet z powrtem nie zapisali mnie i narzecoznego na listę na ten dzień czyli nie było nas nigdzie w zadnym busie jako pasażerów ale pilotka szybko rozwiązała problem, oczywiście pojechalismy, ktoś się przesiadł tylko do innego busa ale bardzo przepraszali. Jakas pilotka się pomyliła ale to nei skresla od razu caelj firmy. Ludzki czynnik. Przy minus 20 raz toalety zamarzły ale to nie były powazne wpadki ani oszustwa. Jeżdże i bedę nim jezdziła bo to solidna i sprawdzona firma   odpowiedz »

    • rekin  

      [2008-01-02 19:52 88.220.142.*]

      popieram tego który na temat firmy sie wypowiedział przeżyłem koszmar kiedy wracałem z belgi do polski. Firma wynajęła dwa zdezolowane autokary i z ledwą biedom dojechałem na miejsce z opóźnieniem 4 godzinnym po telefonie do firmy który wykonałem nie usłyszałem słowa Przepraszam. Zjazd z Belgi a dokładnie z liege był to 21.12.07 wiele mógłbym zarzucić tej firmie jak oszukują klijęta obiecując im super warunki a wynajmują innych przewoźników najlepiej wychodzi im mowa jak mają wyposażone barek!! I pobieranie za prze bukowanie pieniędzy gdzie nie dają na to potwierdzenia.   odpowiedz »

      • rekin  

        [2011-12-08 16:56 86.164.221.*]

        sosniaku naucz się poprawnej pisowni a następnie kogoś oczerniaj   odpowiedz »

    • wczasowicz 

      [2008-05-25 18:26 212.182.35.*]

      kazdy ma po troche racji, ale prosze zauważyć ze polonia transport z zamoscia rownie dobrze prosperuje i rowniez ma bardzo dobry i duzy tabór. Czy tez firma mak agrosil tourist ktora rozniez ma nie małe zaplecze za soba i bardzo dobrych kierowców. jak jezdziliscie tylko jedna firma to nie zachwalajcie jej bez opamietania. pozdrawiam.   odpowiedz »

      • wczasowicz 

        [2010-06-19 20:40 90.210.153.*]

        firma mak agrosil taka swieta nie jest; wycofala sie z rynku brytyjskiego po tym jak kontrahenta, ktory im promy bookowal wystawila na kilkadziesiat tysiecy GBP; wiec czy w ten sposob robi sie majatek? a polonia transport na trasie z zamoscia do bradford, anglia, 3 kierowcow, kiedy wg przepisow powinno byc 5...pozostawiam Wam do oceny...   odpowiedz »

    • wolbrom kraków 

      [2009-04-22 00:29 213.25.208.*]

      tak niezbędne dla pracodawcy np.wolbrom kraków przez skale z jednego busa 20 osobowego na czysto po oplaceniu paliwa i kierowcy itp. zostaje do kieszeni pracodawcy 1500zł żyć nie umierać w 3 lata kupili 10 autobusów bylem kierowcą w różnych firmach ale tam to czepią kapuche i zero konkurencii...ciekawe ile ma taki sindbad jak taka mala firma jak MBM w 3 lata kupila i spacila 10 autobusów???   odpowiedz »

    •  

      [2010-06-15 15:45 78.8.244.*]

      Ta znakomita firma przewozowa informuje, na 2 tyg. przed terminem wyjazdu, że rozkład jazdy został przesunięty o 2 dni. Bilet w dwie strony (W.Brytania-Polska) wykupiłam w kwietniu i nie miałam żadnych informacji o możliwości zmiany rozkładu jazdy. Teraz muszę skorzystać z komunikacji lotniczej (znacznie droższej). Będę żądała zwrotu 100% wartości biletu. Porażka....
      Urszula Rejmer.   odpowiedz »

    • PBP Sindbad bogatszy o 7 nowych autokarów! 

      [2010-08-19 12:05 62.226.117.*]

      to co z tego jak i tak kierowcy wylaczaja kilmatyzacje o zmroku do samego rana i wszyscy dusza sie jak sledzie , jezdze co dwa miesiace i wiem jak to na mnie dziala , brak tlenu i goraco doprowadza nie do oslabienia ,kierowcy szafuja zdrowiem pasazerow , mimo uwag i tak sobie nic z tego nie robia, jest to dla mnie dramat   odpowiedz »

    •  

      [2011-02-18 20:43 78.31.92.*]

      firma Sindbad to jużnie to co kiedyś, kierowcy bardzo nie mili, autokary były nowe w dniu zakupu i przez podwykonawców, obecnie to tandeta, liczne opóźnienia i czas jaki się traci na przesiadkach.   odpowiedz »

    •  

      [2011-10-28 13:12 83.5.238.*]

        odpowiedz »

    •  

      [2012-04-16 15:50 83.8.248.*]

      Witam. Jade właśnie Do Hlandii do Utrechtu i mam pytanie? Czy zostane powiadomiona przez kierowcę że mam wysiąść w wskazanym miejscu ? To jest pierwsza moja podróż i trochę się stresuje   odpowiedz »

    •  

      [2021-08-27 16:04 84.86.42.*]

      Siedzenia w tych autobusach są tragiczne to są zydelki dla liliputów a nie siedzenia na 20 godzin jazdy.Firma zeszła na totalne dno i ja już nigdy więcej Sindbad. !!!!!   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję