Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Kampania promocyjna Województwa Śląskiego
Rozpoczyna się kampania promująca pozytywny wizerunek województwa śląskiego. Na billboardach i w telewizyjnych spotach wystąpią "Pasjonauci", nieprzeciętni symboliczni reprezentanci regionu. To dzięki ich pasjom w województwie powstają wciąż nowe miejsca godne wizyty i bliższego poznania.
Województwo śląskie jest liderem komunikacji marketingowej wśród polskich miast i regionów. Od 2007 r. konsekwentnie wdraża strategie promocji w zakresie atrakcyjności turystycznej oraz inwestycyjnej. W obu dokumentach marka "Śląskie" oparta jest na tzw. kluczowym przesłaniu Śląskie. Pozytywna Energia. Energia może tu być rozumiana dosłownie, jako źródło światła, ciepła i bezpieczeństwa, ale także metaforycznie: jako wartość cechująca mieszkańców regionu, wypływająca z jego tradycji, różnorodności, kreatywności, dynamiki, efektywności i optymizmu.
"Pasjonauci polecają" to już kolejna z kampanii promujących Śląskie jako region pełen atrakcji turystycznych. Jej bohaterami są "Pasjonauci", którzy dzięki swoim pasjom wznoszą się ponad przeciętność, a dzieląc się nimi z innymi, emanują pozytywną energią. Ich losy i historie budują wizerunek regionu aktywnych i ciekawych ludzi, otwartego dla każdego, kto szuka niezwykłych miejsc i niesamowitych przeżyć. To najlepsza zachęta do spędzenia wolnego czasu w Śląskiem i wyjątkowy atut w budowie pozytywnego wizerunku województwa.
Prawdziwi pasjonauci - realni mieszkańcy regionu są bohaterami działań towarzyszących kampanii, stali się także inspiracją dla postaci z plakatów i filmu reklamowego, które portretują najbardziej charakterystyczne pasje i biografie prosto z życia wzięte. Wspólnym głosem Pasjonauci zapraszają:
do zakosztowania gościnności mieszkańców Beskidu Śląskiego i Żywieckiego,
do aktywnego wypoczynku na Jurze,
do odwiedzenia obiektów ze Szlaku Zabytków Techniki,
na spotkanie z wyjątkową kuchnią regionalną,
do rozwoju własnych pasji w naszym regionie.
Pasjonautów widać będzie w całej Polsce. Na 210 billboardach, banerach internetowych i w prasie, a przede wszystkim w spocie reklamowym pojawi się 5 wizerunków, tworzących spójną serię. Na każdym z nich przedstawiony jest unoszący się nad ziemią Pasjonauta, najczęściej gospodarz, twórca lub częsty gość przyciągającego turystów miejsca, które stanowi drugi plan.
We wszystkich największych stacjach pojawi się telewizyjny spot z Pasjonautami. W kolejnych jego scenach bohaterowie wznosząc się ponad ziemią opowiadają o swoich pasjach i pokazują ich największe smaczki. Pasjonautów będzie też można usłyszeć w radiu reklamy wyjaśnią, że dzięki właśnie dzięki tym fantastycznym ludziom Śląskie jest pełne muzeów, wspaniałych szlaków.
Uruchomiona będzie specjalna strona na Facebooku (fanpage) - swoiste centrum dowodzenia całą akcją, pełne konkursów i quizów dla użytkowników. Szczególnie interesujące będzie zaangażowanie w promocję województwa autorów poczytnych blogów. Piątka tych ambasadorów Śląskiego nie tylko zaprezentuje swoim czytelnikom mniej znane oblicze województwa, ale też własnym przykładem udowodni, że jego mieszkańców napędzają prawdziwe pasje.
W wybranych miastach odbędą się akcje marketingu bezpośredniego. Pod sufitami przejść podziemnych, na dworcach i popularnych ulicach pojawią się setki baloników helowych z podczepionymi papierowymi sylwetkami Pasjonautów i informacją o promowanych miejscach. Baloniki helowe zastosowane również będą w kreatywnej przesyłce do dziennikarzy (direct mailing) z opisem kampanii.
Kampania potrwa od 26 kwietnia do 31 maja 2010.
Kampanię w realizuje Grupa Eskadra, wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego przeprowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Jakie wakacje preferują Łodzianie?
Fiskus sprawdzi wakacyjne kurorty
Odbyła się kolejna Krajowa Konferencja Bezpieczeństwa Lotów
Szczecińska prokuratura prowadzi śledztwo ws. wypadku pod Berlinem
PBP Sindbad bogatszy o 7 nowych autokarów!
Ruszyła wizerunkowa kampania internetowa MPL Kraków-Balice
Nawet 5 lat więzienia za nielegalne pamiątki
Rio de Janeiro: wyciek ropy na plażach, turyści uciekają
Travelplanet.pl skorygował raport za czwarty kwartał 2008 roku
Czy Lufthansa zabiera pasażerów LOT-u?