TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawie potrzebna jest marka!

Przedstawiciele biznesu są zdania, że stolica powinna wypracować markę, z którą będzie kojarzona. Wpłynie to na lepszy rozwój miasta.


Aleksander Krzyżowski, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka uważa, że dopiero dzięki marce miasto jest rozpoznawane a jego nazwa budzi skojarzenia. Warszawa na pewno nie powinna się ścigać z Krakowem na zabytki ani z Pragą jako miejscem na weekend, bo przegra. Można próbować kreować modę na Warszawę jako nowe miejsce turystyczne. Albo zaprezentować się jako miasto, w którym warto robić interesy. Trzeba znaleźć atuty pasujące do tej koncepcji, np. ofertę sal konferencyjnych. Nie można jednak mówić np., że tu nie ma tu korków, bo będziemy niewiarygodni.

Organizacja hotelarzy Warsaw Destination Allians prowadziła na zachodzie Europy kampanię reklamową, ale była ona niewystarczająca. Zdaniem Aleksandra Krzyżowskego wizerunek Warszawy może poprawić staranie się o organizację wystaw typu Expo, nawet jeśli miast na nich nie zarobi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
marka wizerunek Warszawy Warszawa Aleksander Krzyżowski Stowarzyszenie ProMarka Warsaw Destination Allians rozwój stolicy promocja promowanie za granicą turystyki turystyka w Warszawie rozwój


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję