Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Warszawie potrzebna jest marka!
Przedstawiciele biznesu są zdania, że stolica powinna wypracować markę, z którą będzie kojarzona. Wpłynie to na lepszy rozwój miasta.
Aleksander Krzyżowski, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka uważa, że dopiero dzięki marce miasto jest rozpoznawane a jego nazwa budzi skojarzenia. Warszawa na pewno nie powinna się ścigać z Krakowem na zabytki ani z Pragą jako miejscem na weekend, bo przegra. Można próbować kreować modę na Warszawę jako nowe miejsce turystyczne. Albo zaprezentować się jako miasto, w którym warto robić interesy. Trzeba znaleźć atuty pasujące do tej koncepcji, np. ofertę sal konferencyjnych. Nie można jednak mówić np., że tu nie ma tu korków, bo będziemy niewiarygodni.
Organizacja hotelarzy Warsaw Destination Allians prowadziła na zachodzie Europy kampanię reklamową, ale była ona niewystarczająca. Zdaniem Aleksandra Krzyżowskego wizerunek Warszawy może poprawić staranie się o organizację wystaw typu Expo, nawet jeśli miast na nich nie zarobi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
EXPO???
[2005-09-20 14:23 999.999.999.*]
Warszawa i EXPO??? Śmieszne... Może na Stadionie-Bazarze??? Albo w budach koło Pałacu Kultury i Nauki... odpowiedz »
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Rainbow Tours: tańsze oferty narciarskie
Rzym: włoska kawa już nie taka tania
Linie Delta Air Lines poinformowały o dużej redukcji zatrudnienia
Książę Filip porównał turystykę do prostytucji
Pierwszy publiczny Park Przygody w Polsce!
Gazeta Wyborcza rusza z nową kolekcją przewodników - Miasta Marzeń
Mgła unieruchomiła gdańskie lotnisko
Z Bydgoszczy do Londynu dwa razy dziennie
Kąpielisko na jeziorze Trzesiecko - zamknięte do odwołania
LOT zatrudnił Wirtualną Stewardessę
Białoruś: 37 nowych hoteli przyciągnie turystów
Na wycieczkę tylko do kraju z lokalną walutą?