Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli opinie polskich turystów o hotelach
Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord - liczba opinii urlopowiczów na temat hoteli na całym świecie przekroczyła właśnie okrągły milion.
Polacy nie szczędzą gorzkich słów krytyki wobec nieuczciwych praktyk hotelarskich, a hotelarze coraz częściej biorą sobie do serca negatywne głosy byłych gości.
Piękne foldery a brutalna rzeczywistość:
Bajeczne zdjęcia hotelu i zachęcające opisy z katalogów turystycznych czasem mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. "Hotel dla wroga!", "Tragedia! Ludzie nie dajcie się nabrać", "Jedna wielka katastrofa", Syf, brud, robaki, smród i ubóstwo". Na stronach HolidayCheck.pl pełno jest opisów koszmaru na wakacjach. "Z brodzika wyłaziły robale wielkości dużych śliwek. W "restauracji" wycierają stół szmatą taką jak od podłogi, na to kładą bezpośrednio niedomyte sztućce, obok serwetkę, nie dają łyżeczek. W hotelu, na basenie, w restauracji pełno much." - to wrażenia Anny z 4- gwiazdkowego hotelu w Egipcie. "Hotel położony blisko plaży - cóż z tego, skoro plaża to wysypisko śmieci typu pralka, lodówka, buty, itd. Pokoje mają do dyspozycji "atrakcję": mianowicie pobliskie lotnisko i samoloty, które nad hotelem nabierają wysokości. Nie sposób stojąc na balkonie, a nawet w pokoju porozmawiać - tak jest głośno. W nocy jest jasno dzięki światłom samolotów. Łazienka koszmarna - jak na dworcu, toaleta zatykała się co 3 dzień, czasem trwale. Nad ranem właściciel opróżniał szambo - duszący smród. "- takie przeżycia zafundował użytkowniczce HolidayCheck.pl hotel na Rodos.
Śmiech przez łzy:
Baza opinii na HolidayCheck to prawdziwa kopalnia pomysłów na gagi kabaretowe. "Jedyne animacje to codzienne awantury na recepcji o klimatyzację! Fitness to bieżnia, która nie działa i jeden rower bez pedała." "Hotel z rodzaju późny Gomułka lub wczesny Gierek. Tragedia, brudno, grzyb w łazience, toaleta jak tzw. sławojka". "Jeśli chce ktoś przeżyć wakacje z grzybem w łazience - polecam. Brud, syf, kiła, i mogiła." - wypowiada się Danuta o swoim 3- gwiazdkowym hotelu w Grecji. "Animacja wieczorna : Około godz. 21 animatorzy przywożą sprzęt grający. Zaczyna się dyskoteka - dla dzieci (!): głównie pociąg i kaczuszki - od godz. 22 zaczyna się czas dla nas dorosłych...obfitujący w durne konkursy. Czas uciechy aż 1h ! O 23 sprzęt jest zwijany z powrotem"- narzeka urlopowicz po powrocie z Turcji.
W sieci nic się nie ukryje. Zawiedzeni turyści szybko doniosą o każdym błędzie i wpadce hotelu. Hotelarze coraz powszechniej zdają sobie z tego sprawę. Uwzględniając sugestie urlopowiczów starają się poprawiać jakość swoich usług. Wiele obiektów decyduje się na remont, organizuje szkolenia dla obsługi, aby ta skuteczniej reagowała na problemy gości i częściej się uśmiechała. Hotele wiedzą, że ich wizerunek w internecie jest sprawą kluczową, zwłaszcza w starciu z konkurencją.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Do delegacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające poniesione wydatki
Spłonęły 3 autobusy należące do PKS w Lipnie
Śląsk: kolej walczy o pasażera obniżając cenę biletów
Wizz Air wznawia loty do Londynu