TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli opinie polskich turystów o hotelach

Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord - liczba opinii urlopowiczów na temat hoteli na całym świecie przekroczyła właśnie okrągły milion.


Polacy nie szczędzą gorzkich słów krytyki wobec nieuczciwych praktyk hotelarskich, a hotelarze coraz częściej biorą sobie do serca negatywne głosy byłych gości.

Piękne foldery a brutalna rzeczywistość:

Bajeczne zdjęcia hotelu i zachęcające opisy z katalogów turystycznych czasem mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. "Hotel dla wroga!", "Tragedia! Ludzie nie dajcie się nabrać", "Jedna wielka katastrofa", Syf, brud, robaki, smród i ubóstwo". Na stronach HolidayCheck.pl pełno jest opisów koszmaru na wakacjach. "Z brodzika wyłaziły robale wielkości dużych śliwek. W "restauracji" wycierają stół szmatą taką jak od podłogi, na to kładą bezpośrednio niedomyte sztućce, obok serwetkę, nie dają łyżeczek. W hotelu, na basenie, w restauracji pełno much." - to wrażenia Anny z 4- gwiazdkowego hotelu w Egipcie. "Hotel położony blisko plaży - cóż z tego, skoro plaża to wysypisko śmieci typu pralka, lodówka, buty, itd. Pokoje mają do dyspozycji "atrakcję": mianowicie pobliskie lotnisko i samoloty, które nad hotelem nabierają wysokości. Nie sposób stojąc na balkonie, a nawet w pokoju porozmawiać - tak jest głośno. W nocy jest jasno dzięki światłom samolotów. Łazienka koszmarna - jak na dworcu, toaleta zatykała się co 3 dzień, czasem trwale. Nad ranem właściciel opróżniał szambo - duszący smród. "- takie przeżycia zafundował użytkowniczce HolidayCheck.pl hotel na Rodos.

Śmiech przez łzy:

Baza opinii na HolidayCheck to prawdziwa kopalnia pomysłów na gagi kabaretowe. "Jedyne animacje to codzienne awantury na recepcji o klimatyzację! Fitness to bieżnia, która nie działa i jeden rower bez pedała." "Hotel z rodzaju późny Gomułka lub wczesny Gierek. Tragedia, brudno, grzyb w łazience, toaleta jak tzw. sławojka". "Jeśli chce ktoś przeżyć wakacje z grzybem w łazience - polecam. Brud, syf, kiła, i mogiła." - wypowiada się Danuta o swoim 3- gwiazdkowym hotelu w Grecji. "Animacja wieczorna : Około godz. 21 animatorzy przywożą sprzęt grający. Zaczyna się dyskoteka - dla dzieci (!): głównie pociąg i kaczuszki - od godz. 22 zaczyna się czas dla nas dorosłych...obfitujący w durne konkursy. Czas uciechy aż 1h ! O 23 sprzęt jest zwijany z powrotem"- narzeka urlopowicz po powrocie z Turcji.

W sieci nic się nie ukryje. Zawiedzeni turyści szybko doniosą o każdym błędzie i wpadce hotelu. Hotelarze coraz powszechniej zdają sobie z tego sprawę. Uwzględniając sugestie urlopowiczów starają się poprawiać jakość swoich usług. Wiele obiektów decyduje się na remont, organizuje szkolenia dla obsługi, aby ta skuteczniej reagowała na problemy gości i częściej się uśmiechała. Hotele wiedzą, że ich wizerunek w internecie jest sprawą kluczową, zwłaszcza w starciu z konkurencją.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
opinie polskich turystów o hotelach najlepsze najśmieszniejsze najstraszniejsze w internecie sieci HolidayCheck




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję