Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista / Konsultant ds. Turystyki - Swarzędz...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- szukam pilota przewodnika
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki


The Independent: linie lotnicze wożą pasażerów uszkodzonymi samolotami!
2008-07-22Linie lotnicze wożą pasażerów po Europie uszkodzonymi samolotami. Raporty o defektach i awariach piloci składają dopiero po zakończeniu dnia pracy - pisze The Independent.
r e k l a m a
Brytyjski dziennik powołując się na zestawienia sporządzone przez mechaników firm remontowych - podaje, że 80-90 % awarii zgłaszanych jest dopiero po powrocie samolotu na macierzyste lotnisko. Częste awarie dotyczą wycieków płynu hamulcowego, czy utraty szczelności kabiny pasażerskiej. Zgłoszenie awarii na macierzystym lotnisku, daje możliwość utrzymania rozkładu lotów, a także pozwala zaoszczędzić na wynajęciu ekipy remontowej w obcym porcie lotniczym. Niestety korzyści przewoźnika, wygospodarowane są kosztem zagrożenia życia pasażerów i załogi.
Analiza zgłaszanych awarii, została przeprowadzona przez członków Międzynarodowego Zrzeszenia Mechaników Lotniczych - AEI, do którego należy ponad 45 tysięcy specjalistów. Jeden z mechaników, który przejrzał 40 książek pokładowych obejmujących 3 tysiące lotów -zauważył, iż 90% awarii zostało zgłoszonych dopiero po ostatnim locie danego dnia, dopiero kiedy samolot wrócił na macierzyste lotnisko.
Mechanicy sprawdzali książki pokładowe dyskretnie, gdyż jest to powinność krajowych instytucji nadzoru ruchu lotniczego. Wg sekretarza generalnego zrzeszenia AEI, Freda Bruggemana, instytucje kontrolujące mając dobre stosunki z przewoźnikami - nie traktują poważnie względów bezpieczeństwa.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Awarię samolotów zgłasza są dopiero w porcie macierzystym
[2008-07-23 11:31 77.253.250.*]
Skandal! odpowiedz »
r e k l a m a
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Starsze aktualności:
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Wszedł w życie Regulamin Sekcji Dorożkarskiej
Powstanie hotel w XIX-wiecznej Twierdzy Kraków?
Sky Europe rezygnuje z Krakowa
Amatorzy nurkowania niszczą rafy koralowe na Hawajach
Już nie tylko potrawy, ale również zastawa, stół i krzesła!
Brakuje ratowników GOPR. Kto pomoże turystom w górach?
Tybet będzie dla turystów otwarty już od środy!
5 lutego rusza szósta edycja programu "Latam z Katowic"
Burj Khalifa w Dubaju: zamknięto najwyższą wieżę świata
W czerwcu trzecia edycja akcji "Poznań za pół ceny"
Szlaki turystyczne dużą atrakcją Litwy
Wiosenna propozycja Hotelu Amax