TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






"Polski hydraulik sprzedany" - ciąg dalszy

Niedawno informowaliśmy o pojawieniu się wizerunku "polskiego hydraulika" wykorzystanego w kampanii POT, w gazetkach promocyjnych firmy Semax S.A. Nasze wątpliwości wzbudziło prawo firmy odzieżowej do dysponowania zdjęciem które promowało Polskę za granicą.


Sprawa została ostatecznie wyjaśniona. Przedstawicielka Polskiej Organizacji Turystycznej, pani Kamila Łuczyńska - Wilczek poinformowała, że wizerunek został sprzedany firmie Semax, która ma prawo korzystania z niego do celów promocji własnych wyrobów.

Pisaliśmy o tym: //www.tur-info.pl/p/ak_id,26774,,semax,polski_hydraulik,pot.html




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania promocyjna POT Semax polski hydraulik Kamila Łuczyńska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję