TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pasażerowie nie mogą domagać się odszkodowań od przewoźników

Pasażerowie, których loty miały odbyć się 10 sierpnia 2006 roku, a nie odbyły się, lub zostały opóźnione nie mogą domagać się odszkodowań od linii lotniczych - przypomina Tomasz Kądziołka, prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego.


Zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej, pasażer może żądać od przewoźnika rekompensaty jedynie w przypadku lotu odwołanego lub opóźnionego z winy linii. Za wczorajszą sytuację na europejskich lotniskach winy nie ponosi nikt - to, co się wydarzyło było zdarzeniem losowym (powodowanym siłą wyższą).

Dlatego Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego apeluje do pasażerów, aby niepotrzebnie nie ubiegali się o odszkodowania za bilety.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
odszkodowania rekompensaty odwołane loty wnioski reklamacje Warszawa Londyn Rzeszów Gdańsk prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego reklamacja z vis maior lot okęcie bagaz odszkodowanie od linii lotniczych lotu na bagaż w papierosy papierosów anglii mozna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję