Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Agencie - uważaj na opinie w Internecie!
Podczas sprzedaży imprez można się zadziwić ludzkim wyborom. Jednak bardziej się można zadziwić czytając niektóre opinie turystów...
Trafiliśmy na swoistą perełkę - mistrza wśród mistrzów w dodawaniu opinii. Turysta, który był(?!) w 6* hotelu Burj Al Arab w Dubaju opisał ten pobyt tak:
Bardzo skromny hotelik, położony w środku lasu. Nie za ciekawa okolica. Można łatwo w ryj dostać. Jedzenie fatalne, cały czas pomidorowa i pierogi. W pokojach syf i robactwo. Trochę jak taki komunistyczny ośrodek wędkarski na mazurach. Obsługa rozmawia tylko po rosyjsku. Windy jeżdżą tylko w dół. Pokoje skromnie urządzone, rzekł bym bez rozmachu. Jedna toaleta na 20 pokoi na korytarzu i robisz do niej na tzw. Małysza. Jest też ogólno dostępny wychodek za hotelem, ale są do niego bardzo duże kolejki i jest płatny. W barze talerze przykręcone do stołu, a sztućce na łańcuchach. Zirytował mnie żebrak bez nogi przed wejściem. Widok z okna na ubojnię wielbłądów. Wiecie jak te zwierzęta płaczą w nocy? Za ścianą miałem jakąś patologię, cały czas awantury i kłótnie. Rano kupa-niespodzianka na wycieraczce. Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że jesteś sadomasochistą. UWAGA na złodziei, obsługa kradnie.
Tą oryginalną opinię znaleźć można na stronach zarówno w easygo.pl jak i w wakacje.pl.
Jak można się domyślać wiarygodność opinii jest mocno wątpliwa, ale tak na prawdę może być ona bardzo przydatna! Bo jeśli, więc trafi się Państwu przemądrzały turysta powołujący się na to co wyczytał w Internecie, a Wy jesteście pewni swojej racji, nie wahajcie się mu pokazać tej opinii. Być może zrozumie, że Internet jak papier - wszystko zniesie!
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wiarygodność opinii turystów
[2009-05-27 12:40 62.21.71.*]
Chyba każdy rozsądnie myślący widzi od razu, że piszący tę "opinię" robi sobie żarty - kpi z wiecznych malkontentów, którym żaden hotel i żadne warunki nie będą dość dobre... Dziwię się umieszczającym powyższą notatkę, że podeszli do tego tak bardzo serio :) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-05-27 13:21 83.10.39.*]
A ja dziwię się, że osoba wpisująca się powyżej podeszła tak serio do wpisu redakcji:) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-05-27 14:36 83.6.208.*]
BRAWAAAA ZA TEN ARTYKUŁ!!
Co prawda tej opinii wcześniej nie znalazłem ale chyba zaraz odszukam, wydrukuje i oprawie w ramki i będę mówił turystom - CZYTAJCIE OPINIE NA INTERNECIE SĄ W 100% PRAWDZIWE!! odpowiedz »Wiarygodność opinii turystów
[2009-05-29 12:39 77.254.145.*]
Nikt nie powiedział, że są w 100% prawdziwe. Aczkolwiek jakąś średnią można z nich uzyskać i zasięgnąć przydatnych informacji. Niestety agenci często sami nie wiedzą co polecić klientom. Na study jeździ szefostwo, a pracownicy sprzedają towar którego nie znają. Opinie agentów też nie są w 100% wiarygodne. odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-05-29 18:59 217.144.201.*]
GENERALNA ZASADA w opiniach
" nieważne co napisał tylko kto napisał "
no cóż jest wolność i demokracja a taka odwaga nic nie kosztuje i można się dowartościować sądżąc "alem im dowalił'
Należy mieć włąsne zdanie i trochę krytycyzmu do dostępu do internetu wszkak każdy"intelgent" może mieć teraz dostęp do dóbr nieosiągalnych wcześniej
Jak widać ma to + i - odpowiedz »Wiarygodność opinii turystów
[2009-06-02 16:57 83.5.232.*]
Wreszcie ktoś ma poczucie humoru! :-) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-06-03 10:56 62.21.57.*]
Raz poczucie humoru, a dwa... no cóż: zastanawiam się, gdzie on obok tego hotelu ubojnię znalazł :) odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-06-09 13:15 79.185.165.*]
Wiarygodność opinii turystów
[2009-07-24 10:54 81.95.206.*]
Dordzy readkotorzy z tur info:-) Hotel bur ar arab ma kategorie hotelu 7* a nie 6*...aleto wroli szczegółu odpowiedz »
Wiarygodność opinii turystów
[2009-07-24 11:12 81.95.206.*]
Śmieszniejszy jest dla mnie komentarz do komentarza tego turysty. Bardzo poważnie potraktowany. A to tylko żart i ironia w odpowiedzi na opinie klientów - co chyba jest oczywiste:) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział dla turystów:
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Włochy: personel Alitalii strajkował przeciwko umowie z CAI
DOT: powódź nie zagroziła terenom turystycznym
"Ugotowani..." - nowy program kulinarny
Ryanair: dodatkowa opłata - 5 euro za rezerwację kartą Visa Electron
Loty z Warszawy do Nowego Jorku, Bostonu i na Islandię
Premium Food Restaurants wybrała oprogramowanie LSI Software
Sytuacja w branży po wejściu do UE
eholiday.pl umożliwia turystom dodawanie zdjęć z wycieczek
Ewakuacja lotniska w Katowicach
Warmińsko-mazurskie: Którędy będzie biegła ponadregionalna trasa rowerowa?
Lufthansa Italia uruchamia połączenie Warszawa - Mediolan
Bardzo dobry styczeń w krakowskim porcie