TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polski hydraulik idolem Europy

2005-06-24

Niewiarygodne, ale prawdziwe - żartobliwa reklama Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu z przystojnym hydraulikiem w roli głównej przypadła do gustu milionom Francuzów.

r e k l a m a


Przystojny mężczyzna przebrany za hydraulika (pisaliśmy o nim w aktualności Hydraulik promuje Polskę!) zauroczył miliony Francuzów - efekt: latem i jesienią czeka nas najazd turystów z Zachodu.

W Polskim Ośrodku Informacji Turystycznej w Paryżu od kilku dni telefony dzwonią bez przerwy, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach od setek listów z pytaniami o wypoczynek w Polsce. Wszystko to za sprawą Krzysztofa Turowskiego, który wymyślił reklamę wypoczynku w Polsce, idealnie trafiająca do umysłów Francuzów. - Myśleliśmy, że wizerunek polskiego hydraulika w internecie będzie żartobliwą odpowiedzią na kampanię przeciwników konstytucji Unii Europejskiej we Francji - opowiada Anna Korbik z działu marketingu paryskiego POIT-u. Wynik przerósł najśmielsze oczekiwania - wszyscy, którzy zobaczyli na stronie internetowej ośrodka zdjęcie zabójczo przystojnego blondyna Piotra Adamskiego i nagle zapragnęli odwiedzić Polskę. Francuzi mówią i piszą nawet, że jeśli wszyscy hydraulicy w Polsce są tak atrakcyjni, to mają jak najszybciej przyjeżdżać do Francji.

Pracowników polskiego ośrodka najbardziej cieszy jednak nagła moda na wypoczynek w Polsce. Niczego podobnego nikt się tu nie spodziewał. Moda ta, jeżeli przełoży się na ilość Francuzów którzy odwiedzą nas tego lata ucieszy również polską branżę turystyczną i hotelarską.

A to nie koniec. Żartem paryskiego POITu zainteresowały się również zachodnie media - Wczoraj mieliśmy prawdziwą nawałnicę różnych telewizji i redakcji. Za 15 minut przychodzi telewizja szwajcarska - opowiada Anna Korbik. Wcześniej w sprawie hydraulika dobijało się BBC, gazety z Hiszpanii i Niemiec oraz telewizja holenderska, która wymyśliła, że zrobi specjalny program o Polaku-Hydrauliku.

Na dzień dzisiejszy, o udanej kampanii wypoczynku w Polce napisały "Financial Times", "Liberation", "Corriere della Sera" i "Daily Telegraph".

Polski Ośrodek Turystyczny nad Sekwaną myśli o rozszerzeniu promocji - chce umieścić gigantyczny billboard z jego wizerunkiem na najwyższym wieżowcu Paryża, słynnym Tour Montparnasse.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu POIT Paryż hydrauli reklama z hydraulikiem hydraulik niewiarygodne ale prawdziwe polskiego hydraulika piotra adamskiego billboard korbik plakat zdjęcie przystojny turystyczny francji


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję