TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wyniki i plany Travelplanet.pl

2006-01-15

Ubiegły rok był dla travelplanet.pl udany. Firma zamknęła go sprzedażą na poziomie 38,2 mln złotych (kwota Total Transaction Value). Do tego należy doliczyć sprzedane bony płatnicze na 1,99 mln złotych, a więc łączna sprzedaż przekracza 40 milionów złotych.

r e k l a m a


Na giełdzie coraz lepsze wyniki spółki wpłynęły na wzrost cen jej walorów od ceny emisji 18zł do obecnych 24,80zł (z czego wzrost o 16% nastąpił w ostatnie piątkowe notowanie).

Spółka obsłużyła w ciągu roku ponad 20 tys. klientów i uruchomiła pierwsze POKi (Punkty Obsługi Klienta) w centrach handlowych. Zwiększyła się także sprzedaż biletów lotniczych dzięki przejętemu w 2003 roku serwisowi Aero.pl.

W dalszych planach spółka ma otwarcie kolejnych (prawdopodobnie 8-miu) POKów, rozwój marki TravelPass (dystrybucja bonów płatniczych i obsługa podróży służbowych) oraz sprzedaż rezerwacji tanich hoteli w Polsce i na świecie. Pomimo otwierania punktów obsługi klientów, dla spółki nadal priorytetem ma pozostać sprzedaż przez sieć.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
travelplanet travelpass aero aero.pl travelplanet.pl travelpass.pl travelplanetpl travelpasspl aeropl wyniki finansowe Total Transaction Value opinie 2006 z przewozy w plany




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję