TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wyniki i plany Travelplanet.pl

Ubiegły rok był dla travelplanet.pl udany. Firma zamknęła go sprzedażą na poziomie 38,2 mln złotych (kwota Total Transaction Value). Do tego należy doliczyć sprzedane bony płatnicze na 1,99 mln złotych, a więc łączna sprzedaż przekracza 40 milionów złotych.


Na giełdzie coraz lepsze wyniki spółki wpłynęły na wzrost cen jej walorów od ceny emisji 18zł do obecnych 24,80zł (z czego wzrost o 16% nastąpił w ostatnie piątkowe notowanie).

Spółka obsłużyła w ciągu roku ponad 20 tys. klientów i uruchomiła pierwsze POKi (Punkty Obsługi Klienta) w centrach handlowych. Zwiększyła się także sprzedaż biletów lotniczych dzięki przejętemu w 2003 roku serwisowi Aero.pl.

W dalszych planach spółka ma otwarcie kolejnych (prawdopodobnie 8-miu) POKów, rozwój marki TravelPass (dystrybucja bonów płatniczych i obsługa podróży służbowych) oraz sprzedaż rezerwacji tanich hoteli w Polsce i na świecie. Pomimo otwierania punktów obsługi klientów, dla spółki nadal priorytetem ma pozostać sprzedaż przez sieć.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
travelplanet travelpass aero aero.pl travelplanet.pl travelpass.pl travelplanetpl travelpasspl aeropl wyniki finansowe Total Transaction Value opinie 2006 z przewozy w plany




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję