TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






BA restrukturyzuje centra telefoniczne

Linie lotnicze British Airways postanowiły zrestrukturyzować sieć swoich centrów telefonicznych. W ciągu ostatnich dwóch lat, ze względu na zwiększającą się liczbę klientów rezerwujących bilety za pomocą Internetu, dochody pochodzące z zamówień przez centra spadły aż o 34% (z 13 milionów aż do 8,5 miliona).


W związku z tym linie zmniejszył już w poprzednich latach liczbę pracowników obsługujących centra telefoniczne (z 2 300 do 1400 osób). W tym roku zamknięte zostaną prawdopodobnie centra telefoniczne w Londynie i Glasgow. Utrzymane zostaną natomiast centra w Manchesterze, Newcastle i Belfast.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze British Airways restrukturyzacja centrów telefonicznych rezerwacja biletów w internecie sieci przez internet online on-line centra telefoniczne w Londynie Glasgow Manchesterze Newcastle Belfast




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję