TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






LOT wkracza na rynek tanich linii

Ekspresowa reakcja LOT na bankructwo Air Polonii.


Zaraz po upadku Air Polonii LOT ruszył z kampanią reklamową swojej taniej linii lotniczej. Część reklam odwołuje się do upadłej spółki: "Finis Poloniae?", "Pionierzy mają najtrudniej. Ale bez nich nie ma zmian na lepsze" - i tu pada odwołanie do pionierskich działań LOTu i jego solidności: "Przeleciałeś się na taniej linii? Lepiej polecieć LOT-em", "LOT figla Ci nie spłata. Najwyżej fajną promocję", "Zanim polecisz, sprawdź, czy to właściwa linia".

Z powyższymi hasłami reklamowymi można się od wczoraj spotkać w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Super Express", "Fakt", "Życie Warszawy") a od dzisiaj w "RMF FM" oraz "Radiu ZET". Kampanię tą przygotowała "Gruppa66" a potrwać ma do połowy grudnia.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
bankructwo likwidacja upadłość koniec Air Polonii Air Polonia kampania reklamowa reklama LOTu LOT promocja akcja promocyjna do tanich linii lotniczych na loty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję