TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Lufthansa uruchomiła kampanię promocyjną w Polsce

15 października Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce. Ma ona na celu promować niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w Europie.


Kampania pod hasłem: "Do zobaczenia" jest pierwszą ogólnopolską akcją niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Niemieckie linie za pomocą tej reklamy chcą udowodnić, iż są przewoźnikiem zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów.

Oferta promocyjna Lufthansy obejmuje 12,208 połączeń tygodniowo do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach Europy.

Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie, internecie i pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy będzie megaboard reklamowy przewoźnika. Reklamę pod hasłem "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.

Kampania niemieckich linii lotniczych w Polsce potrwa do 30 listopada 2007 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Lufthansa Kampania pod hasłem Do zobaczenia reklamowa promocyjna oferta Lufthansy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję