Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Praca w Turcji
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY ITAKA
- Doradca Podróży Przystanek Wakacje Gdynia
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Pilot wycieczek Rzym 05-07.09
- Koh Samui bez doświadczenia
- Koordynator odpraw rejsów czarterowych
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. sprzedaży woj.Pomorskie


Lufthansa uruchomiła kampanię promocyjną w Polsce
2007-10-2615 października Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce. Ma ona na celu promować niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w Europie.
r e k l a m a
Kampania pod hasłem: "Do zobaczenia" jest pierwszą ogólnopolską akcją niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Niemieckie linie za pomocą tej reklamy chcą udowodnić, iż są przewoźnikiem zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów.
Oferta promocyjna Lufthansy obejmuje 12,208 połączeń tygodniowo do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach Europy.
Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie, internecie i pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy będzie megaboard reklamowy przewoźnika. Reklamę pod hasłem "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.
Kampania niemieckich linii lotniczych w Polsce potrwa do 30 listopada 2007 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Qantas poszerzają ofertę lotów
Poznaj matkę wszystkich miast - odwiedź Kair
UOKiK: przed wyjazdem sprawdzamy biuro podróży w Urzędzie Marszałkowskim
Balice zamknięte z powodu mgły
Utrudnienia w Zakopanem. Górne Aleje zamknięte
BA restrukturyzuje centra telefoniczne
Są pieniądze - Kraków będzie remontowany
Sposób na oryginalnego Sylwestera?
easyJet - najlepsza, tania linia lotnicza wg Business Traveller
Wizz Air przewiózł o 23% więcej pasażerów w 2010 r.
Podhale: korki paraliżują ruch drogowy