Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Lufthansa uruchomiła kampanię promocyjną w Polsce
15 października Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce. Ma ona na celu promować niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast w Europie.
Kampania pod hasłem: "Do zobaczenia" jest pierwszą ogólnopolską akcją niemieckiego przewoźnika, które promuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertę linii. Niemieckie linie za pomocą tej reklamy chcą udowodnić, iż są przewoźnikiem zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów.
Oferta promocyjna Lufthansy obejmuje 12,208 połączeń tygodniowo do 17 miast w Niemczech i 93 miast w 36 krajach Europy.
Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie, internecie i pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy będzie megaboard reklamowy przewoźnika. Reklamę pod hasłem "Do zobaczenia" usłyszeć także będzie można w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.
Kampania niemieckich linii lotniczych w Polsce potrwa do 30 listopada 2007 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Qantas poszerzają ofertę lotów
Poznaj matkę wszystkich miast - odwiedź Kair
UOKiK: przed wyjazdem sprawdzamy biuro podróży w Urzędzie Marszałkowskim
Balice zamknięte z powodu mgły
Utrudnienia w Zakopanem. Górne Aleje zamknięte
BA restrukturyzuje centra telefoniczne
Są pieniądze - Kraków będzie remontowany
Sposób na oryginalnego Sylwestera?
easyJet - najlepsza, tania linia lotnicza wg Business Traveller
Wizz Air przewiózł o 23% więcej pasażerów w 2010 r.
Podhale: korki paraliżują ruch drogowy