Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Rola internetu w planowaniu wakacji
Z raportu firmy badawczej Burst Media wynika że 66% internautów, którzy planują podróż w ciągu najbliższych trzech miesięcy, zamierza kupić bilety i zarezerwować hotel przez internet. W badaniu wzięło udział 2100 dorosłych użytkowników internetu, którzy zaplanowali podróż w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
Ponad 47% respondentów stwierdziło, że internet będzie ich głównym źródłem uzyskania informacji na temat planowanej podróży. Prawie 67% badanych zamierza w sieci wyszukać i dokonać transakcji związanych z podróżą: 74% z nich planuje przez internet kupić bilet lotniczy, prawie 73% dokonać rezerwacji hotelu, a ponad 40% wynająć samochód.
Liczba konsumentów korzystających z internetu do wyszukiwania i zawierania umów związanych z podróżą, jest tym większa im wyższe są ich zarobki. Dla 63% badanych, zarabiających więcej niż 100 tysięcy dolarów rocznie, internet był głównym źródłem wyszukiwania informacji na temat planowanej podróży. Z osób zarabiających pomiędzy 75 a 99 tysięcy dolarów podobne zdanie miało prawie 52% badanych.
Respondenci najbardziej cenią możliwość sprawdzenia dostępu oraz ocen hoteli, lotów i wynajmowanych samochodów, które są zamieszczane na stronach internetowych biur podróży. 55% użytkowników stwierdziło, że taka możliwość zachęca ich do powrotu na daną stronę. Prawie 50% oczekuje od takich witryn informacji o miejscu podróży, a nieco mniej szuka tam promocji i specjalnych ofert.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Szumne zapowiedzi, a stawki
Nowe pokolenie to wyzwanie dla
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Ponad sześć milionów osób w powietrzu w ciągu sześciu miesięcy!
Prezes Lufthansy dementuje: nie ma rozmów z LOT-em
Czterogwiazdkowy hotel w Gdańsku?
Kryzys nie wpłynął na walentynkowe oferty biur podróży
Niemcy nabierają ochotę na podróżowanie
Miss World w Polsce - stracona okazja na promocje kraju?
Drożej za wjazd autokaru do Rosji!
Pyrzowice: zakłócenia lotów z powodu porannej mgły
Loty z Łodzi do Paryżą już od lutego
Trwa rejs najsłynniejszych statków świata
Interwencja UOKIK pomogła? Poznańskie hotele obniżyły ceny na grudniową konferencję
Bełchatów: restaurator wygrał proces sądowy ze starostwem
Kontrola przepisów o czasie pracy kierowców - wytyczne