Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Nowe atrakcje turystyczne w Wielkiej Brytanii zachęcą Amerykanów do częstszych odwiedzin?
Na skutek spadku zainteresowania amerykańskich turystów atrakcjami takimi jak Pałac Backingham, Big Ben, Stonehenge, czy Kew Gardens, VisitBritain przygotowuje dla gości atrakcje podnoszące adrenalinę.
W odpowiedzi na spadek liczby przyjazdów Amerykanów i obawę, że kulturalne dziedzictwo Wielkiej Brytanii jest coraz mniej atrakcyjne, w nowej amerykańskiej kampanii promocyjnej, agencja zaoferowała między innymi nurkowanie w bagnach oraz jazdę motocyklem w górskich i wyżynnych regionach północnej Szkocji.
Zdaniem Elliotta Frisby, rzecznika VisitBritain, firma nie chce rezygnować z dziedzictwa kulturalnego Walii, ale aby amerykańscy turyści byli w pełni usatysfakcjonowani trzeba zapewnić im niespodziewane przeżycia takie jak konne walki na kopie na terenie zamku, spływy w dół rzeki w piance czy kiteboarding (łączący surfing z latawcem).
Kampania reklamowa jest wynikiem odnotowania w latach 2000-2005 9% spadku w przyjazdach Amerykanów do Anglii, Szkocji, Walii i Północnej Irlandii. Zdaniem rzecznika VisitBritain wzmocni ona pozycję Wielkiej Brytanii w umysłach Amerykanów.
Pomimo znacznego spadku, Stany Zjednoczone nadal są największym brytyjskim rynkiem turystycznym, a Amerykanie wydają tu najwięcej pieniędzy. Liczebnie nadal przewyższają francuskich i niemieckich turystów.
Badania przeprowadzone przez VisitBritain udowodniły, że 75% Amerykanów jest zainteresowanych Wielką Brytanią, a 66% przyciągają atrakcje historyczne i tradycja. Jednocześnie aż 70% Amerykanów chętnie odwiedza miejsca, w których kiedyś już byli.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Jak inni przyciągają zagranicznych turystów?
[2010-05-27 07:48 89.228.200.*]
ja musze zrobic na plakat to a nie o jakims kolesiu odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
PolRest uruchamia nową sieć restauracji w segmencie casual dining
Zatrzymano mężczyznę, który popełnił morderstwo w hotelowym pokoju
Opolskie: powstanie 8-hektarowy kompleks turystyczny z hotelem
Ciepło, gorąco, upał... W sobotę 35 stopni
Nie najlepsze wyniki kontroli łódzkich punktów gastronomicznych
Anglia: 27-letni Polak zginął w wypadku autokaru pod Alton
Wietnamczycy ujednolicają ceny lotów
Grecja - wyjazd własnym samochodem - proszę o opinię
Liczba turystów przyjeżdżających do Polski maleje
Linie lotnicze walczą z drogim paliwem - zmniejszają prędkość lotów
Air Italy odwołał loty Kraków - Werona
Koniec największego eukaliptusa
Warszawski Hilton kosztował 53 mln euro i zatrudnia 260 osób
Od 2008 roku zwiększy się liczba inspektorów transportu drogowego
Taras widokowy na Okęciu zostanie zamknięty